{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Golf 2 lader ikke ordenligt {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

jeg har for et par måneder siden købt mig en Golf 2 GTI 16v kr.
For nogle uger siden begyndte batterilampen i speedometeret at lyse, jeg hev ved den gamle generator ud for at tjekke kullene og slibe stelpunkterne.
Da jeg monterede generatoren lyste lampen ikke mere,
problemet var bare at den ikke ladede nok. Fint tænkte jeg, så får den sgu en ny generator. Nu har jeg så monteret generatoren og bilen har stået og kørt en halv times tid, for at lade strøm. Da jeg trillede op af vejen for at se om den ville køre, slukkede noget af lyset i instrumentbordet, og blinkede en enkelt gang. Men da jeg så slukkede bilen for at se om den vil tænde igen, kom der lige hurtig lys i speedometeret men så "døde" lyset/den ud igen.
Jeg er virkelig ved at få grå hår af den!
Og jeg går ud fra at den har ladet nok strøm til at kunne tænde, når den har været tændt i en halv timestid.

Jeg håber i ved hvad det kan skyldes.
Mvh Alexander

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 lader ikke ordenligt
  • #1   6. jan 2010 lyder som dit batteri samme gjorde min for 14 dage siden det med lyset i instrumentering

• #2   6. jan 2010 lad dit batteri op med et ladeappart.det kan være kommet så langt ned det ikke kan nå og lade med bilens hjælp,prøvede det på min polo gt her den anden dag fik liv i den og tændte så el bagruden og blæseren og lod den stå en halv times tid,ville så prøve og slukke for og tænde igen og den gjorde lige som din. jeg har så ladet batteriet op og siden har der ikke været noget.

• #3   6. jan 2010 Tjek din rem, min gjorde noget lignende, der var remmen fint stram, som den normalt skal være, men remmen gled lidt, selvom generatoren kørte rundt, og remmen ikke hylede, hvilket bevirkede at den kun ladede 11,5v. Så strammede den bare rigtig godt, og nu lader den 14v. Men ellers så tjek din stelforbindelse, og dit kabel op til batteriet, det kan nemt være meget irret.

• #4   6. jan 2010 Jeg vil prøve at tjekke batteriet og stelpunkterne, kom gerne med flere forslag.

Kommentér på:
Golf 2 lader ikke ordenligt

Annonce