{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Problem problem {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har lige købt ny LG autoradio m/cd, det kostede 2000 kr. og ser meget fed ud... Men jeg har det problem at når radioen sidder i, virker mit Speedometer ikke, fatter ikke hvad mit speedometer har med min autoradio at gøre, men speedometeret virker fint når jeg ikke har radioen i, desuden kan jeg slet ikke tænde min radio...

Er der nogen af jer der kan give en god forklaring på hvorfor jeg ikke kan få strøm til min radio og hvorfor mit speedometer ikke virker når den sidder i... Har bare sat ISO-stikket fra bilen ind i radioen, som man plejer, der er ikke rodet med ledningerne inde i bilen....

PFT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem problem
  • #1   18. sep 2005 Træk nye strøm ledninger fra batteriet så skulle det være løst.

• #2   18. sep 2005 Din overskrift er alt for udetaljeret. Klargør problemet i overskriften en anden gang.

Nu er det jo egentlig Anders T's job at skrive disse ting, men den arme mand kan jo ikke være alle steder på én gang.

Anyway, det er muligt at det løser sig ved at gøre som Lars N foreslår, men elektronik af denne type er ikke at spøge med så alternativt kan du smide bilen forbi din lokale bilværksted og få løst problemet.

• #3   18. sep 2005 Det lyder på jer som om det bliver en dyr affære det her... hmm, men takker for jeres gode råd

• #4   21. sep 2005 Allan , prøv at fjerne iso stikket, fordi at på en opel sidder der nogle gange også ledninger til board computer, speedomerterpuls i det ORG.stik

og hvis ikke iso stikke er 100% korrekt kan det sende forkerte spæninger tilbage,,,

prøv med kun +12V tænding og stel ,, glem iso stikket,,

prøv lige det,,
    ellers skriv igen på min profil, så kan jeg hjækpe dig bor selv i KBH

• #5   21. sep 2005 3 ledninger ,,,,,,,,,
    +12v...+12vtænding og stel

Kommentér på:
Problem problem

Annonce