{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Ennu en varm motor :) {{forumTopicSubject}}

Hey BG ..

min røde mazdmazda 626 1,8i GE årg. 92, lider af en periodisk fejl.. og jeg syntes den er meget spjøts..

Hvis jeg nu køre en tur.. så bliver den varm, får den nogle huk mens den er kold, bliver den normal temperatur igen .. men det sjove er, hvis jeg så holder ind til siden mens den er varm, slukker motoren, starter den igen så er den normal temperatur, og forsætter med at være det indtil den finder på at gøre det nummer igen ..

Og det er ikke altid den bliver varm, har lige været ude og køre i 40 min, uden problemer .. og i formiddags kørte jeg knap 10-15 min, så begyndte den er blive varm..

nogen der har nogle forslag til hvad det kan være ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ennu en varm motor :)
  • #1   23. jan 2010 Temp.føler..
    termostat.

• #2   23. jan 2010 Det er din temperatur måler i motoren eller hvor den sidder på bilen der er gået til. det lyder det til. arbejder selv med busser normalt og vi har haft 2 der gjorde det den ene skiftede vi køler og termostater på uden held så skiftede vi temperaturføleren på begge og nu er de begge stoppet smiley

• #3   23. jan 2010 ja det os min teori.. men den har jeg tjekket .. sidste år, ved denne tid renoverede jeg motoren for 6000 .. og det var incl. temp. føler og termostat.. jeg har prøvet at sætte den gamle temp føler på igen, uden held ..

Er der forskel på hvornår en termostat åbner ? .. og hva antal grader er det på ?

• #4   23. jan 2010 Altså, hvis man tager den ledning, der sidder på føleren og sætter mod blokken, så flyver nålen jo op i det røde felt .. altså .. fordi den får stel.. kan det være noget i mit lednings net der gør det ?

• #5   23. jan 2010 Ja du kan få vinter og sommer termostater, men man skal altid have sommer i medmindre man skifter hver gang smiley det svinger fra 3 - 7 grader i forskel.

Kommentér på:
Ennu en varm motor :)

Annonce