{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye bremser piber.
  • #1   10. feb 2010 har du smurt glidere mm,

• #2   10. feb 2010 har du smurt træde flader på bremse å og på begge ender af klodser.
    god ide at lige give belægningen på klodser en tur med noget sandparpir. og bremse å skal være helt rene for rust og snavs ellers kan klodser hænge lidt...

• #3   10. feb 2010 Kan også være du skal monterer vibrations dæmpende materiale.. De fleste klodser er malet med sådan noget tjære agtigt ud mod stemplerne som skulle modvirke det.. Ellers kan man som regel købe mellems plader som modvirke dette..

• #4   10. feb 2010 Det er bare ikke altid de virker som de skal..

• #5   10. feb 2010 Bare lad de pibe et par uger, så plejer det at gå over, hvis ikke, afmonter skidtet og slib klodserne en lille smule , så noget skidt går væk og rens også skiverne med noget klud og sprit. en anden mulighed kan være at der er en lille smule luft i bremsecaliberen, og hvorfor den så ikke pibede før er så fordi det kan være at der har været længere afstand mellem klodsen og skiverne, men jeg tror bare at det er fordi dine skiver og klodser er nye, det gjorde også på min og efter en måned gik det væk.

• #6   11. feb 2010 Okay jeg må prøve og se om det går væk med tiden.

Kommentér på:
Nye bremser piber.

Annonce