{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorlampen tænder ikke ved opstart
  • #1   19. feb 2010 Jeg har været ude for, at tændinsbundstykke (ved tændingsnøgle) på Audi revner og derfor kun virker hvis man vrikker i nøgle. Nyt bundstykke ca. 350,- og kan skiftes selv. Mvh. Gert

• #2   19. feb 2010 Prøv at ringe til Audi og hør om de kender problemet, kan da godt værre at motorstyringen lige skal have kodet chippen ind igen en gang.

• #3   19. feb 2010 Sorry det ikke audi det en nissan primera sri 95 smiley

Men kunne godt være kodningen efter der skiftet boks selvom den er kodet og jo har startet

• #4   19. feb 2010 Ok, det er vel de samme principper der gælder ligegyldigt hvilket mærke bilen er.

Hvis det er kommet efter den har fået skiftet boksen, er det nok der du først og fremmest skal leder efter fejlen. Men kan jo være alt lige fra slidt bundstykke til en skidt forbindelse et sted i ledningsnettet.

Men det er en frustrerende fejl. Jeg havde selv store problemer med min opel en hel sommer, når den skulle startes. Der var lys i indstrumenterne og spænding på ledningsnettet, men den ville bare ikke engagere starteren når jeg drejede nøglen. Skiftede bundstykket som jeg havde fået anbefalet, men det hjalp ikke. Fandt så ud af at stelkablerne i motorrummet ikke var gode (kunne dog ikke ses på dem), og problemet forsvandt sammen med nye kabler.

• #5   19. feb 2010 Har fundet ud af det en læs forbindelse et sted omkring anlægget, men vi kan ikke finde ud af hvor, vi rykkede rundt i ledningerne og så lyste lampen og blen startede.. Meget underligt

Så skal ha fundet fejlen inden vi samler lortet ellers så går det jo bare galt igen.

• #6   22. feb 2010 Ernie hvilke kabler skiftede du??

Troede det var en løs forbindelse derinde, men den laver åbenbart problemet periodisk og vi aner ike hvor faen vi skal kigge.

Troede det var styreboksen som vi har skiftet 3 af og det var ikke nogen af dem da de virker allesammen når bilen altså vil starte.

Nu bilen død igen og aner ikke hvor faen jeg skal tage fat.

Nogen der har en ide??

• < Thom@$ >
    < Thom@$ > Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Biler: 10 Svar: 4
    #7   22. feb 2010 Jeg har samme problem ingen der kan hjælpe ?? - har du prøvet at fjerne den blå/hvide ledning bag anlægget (eksteren) den må ikke forbinde når det er vag biler.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, har ordnet kablet men bilen gør det stadig periodisk, men den starter når kontrollen starter smiley

• #8   22. feb 2010 Det ikke en VAG det her det en nissan primera, starter når kontrollen?? Hvad betyder det

Kommentér på:
Motorlampen tænder ikke ved opstart

Annonce