823 visninger
|
Oprettet:
Sætter ud ved kørsel {{forumTopicSubject}}
Hej gutter :).
Har lige et spørgsmål.
Har en mazda323 1.3i som kørte fint for lidt siden, nu er flexrøret så gået og bilen er begyndt at sætte ud når man har været lidt oppe i fart og derefter træder koblingen ned og/eller slipper gassen. Den gør det ikke når man f.eks kun er i 2 gear, men når jeg er i 3-4 osv så går den ud når jeg kobler ud / slipper gassen. Ellers kører den perfekt og starter også igen med det samme efter den er gået ud.
Kan dette skyldes den er meget utæt ved flexrøret eller kan det være noget andet værre??
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 79 Svar: 1.994
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 26 Svar: 159
Pas. Ved bare den kørte fint, før flexrøret blev så utæt - Og håber jo lidt på det bare er et nyt forrør der skal på, så kører den fint igen, er bare bange for det er noget andet, så bliver det jo straks MEGET dyrere.
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 79 Svar: 1.994
jun 2008
David N
Se dét var sådan en mulighed jeg godt kunne lide at høre :=).
jun 2008
Hold da kæft din gamle svinger xD. Man kan jo aldrig vide, og har sgu ikke lyst til at skulle smide en halv bondegård for at få lavet sådan noget skidt :). Så nu håber vi det bare er det flexrør
mar 2005
Følger: 56 Følgere: 53 Biler: 12 Emner: 78 Svar: 888
Hvis den er med monopoint indsprøjtning, så har de en slem tendens til at fryse når det er koldt, så prøv med karburatorsprit.
Sætter ud ved kørsel