{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Peugeot 306 1,4 Årg' 94 HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest vil jeg bede folk der ikke har erfaring eller lignenede med enten Peugeot eller Citreon lade være at skrive, da det kun er disse 2 bilmærker der minder bare lidt om bremse systemet på min.

Har købt en 306 , med defekte bremser, normalt er den med enkelt skive, men har sat ventilerede skiver på, samt tilhørende kalibre, kalibrene er købt brugt, skiver og klodser self nye.

Problemet der opstod var først at jeg ikke kunne få ordentligt tryk på pedalen, hvor efter jeg fik et tip om den skulle udluftes på kryds. VF + HB , og HF + VB, da det er et 2 vejs system der er bygget sådan sagde min kammerat. Det hjalp en hel del, og der er godt tryk på pedalen.

INDTIL den startes og trykket falder til halvt, udluftningen er som den skal være, både udluftet med kompressor, og håndkraft. Men når bilen bremses trækker den til venstre, og der er ikke optimalt tryk på pedalen.

Underudluftningen var det ikke muligt at opnå ønsket tryk på højre side, der er kanp så meget tryk der som i den anden side. Da det i venstre side står ud i en stråle, og i højre mere ligner en slatten pjort. smiley

Nogle der har en ide til hvad jeg kan undersøge når jeg har fri, ved godt at der evt kan være en slange i højre side der har fået et tryk og denne er bestilt. Men andre der har haft lignende problem !?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 306 1,4 Årg' 94 HJÆLP !
Kommentér på:
Peugeot 306 1,4 Årg' 94 HJÆLP !

Annonce