1.961 visninger
|
Oprettet:
Kølervæske-skift, Ibiza {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Hvordan skal det gøres på en Seat Ibiza årg 2000?
lige nu har jeg noget gult væske på, og mener det skal være rødt, så tænkte at jeg lige kunne skifte det.
Bare for og være på den sikre side.
Håber i kan være behjælpelig med lidt hjælp
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 80 Svar: 719
Tjek om frysepunktet stemmer overens med det der står i din instruktions bog, og så er det da fint.
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 51 Biler: 6 Emner: 2.087 Svar: 19.819
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 35 Svar: 1.299
Helt så enkelt er det jo ikke bare med kølevæske.
Kølevæskn gør jo meget mere end at sænk fysepket på værsken i motoren.....
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 284
Det er mere fordi der skal lidt på den, og det er ikke til og se igennem beholderen hvad farve det er, men når jeg kigger ned i den ligner det gult.
Det er jo ikke godt og blande de forskellige efter hvad jeg ved. Mener den skal køre med det røde, men ved ikke om der er forskel på det og gult?
men tror umiddelbart det er gult, så kan vel bare efterfylde med lidt af det, men den skal helst heller ikke tage skade af at køre med det gule.
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 35 Svar: 1.299
Den blå skal man skifte hvert ande år og må ikke bane med de to andre.
jan 2006
Fortæl mig hvad forskellen mellem den gule og den røde er, så frem at begge produkter overholde de standeret og værdiger der er fast sat, at der skal være i en kølervæske og begge væsker er fremstillet på basis af ethylenglykol, og vil gerne vide hvor den store forskel er ?
Jakob P
Du skal heller ikke blande det, og hvis det af lige vel skal skiftets så ville jeg helt sikkert også skifte til det røde, det er meget letter at få fat i.
jun 2006
ville bare være sikker på at der ikke var noget galt i at det var gult, for det er i mit hovede ikke så normalt.
jun 2006
Tror så ikke at der er blevet efterfyldt efter dette, derfor der ikke helt er nok nu.
Grunden til jeg spurgte var bare at jeg egentlig ikke vidste at der fandtes gult, og derfor troede der var noget galt.
Nu ved jeg så at der findes det, og sågar også grøn, hvilket jeg ikke har kunne finde nogen steder, men det sagde de altså i Mekonomen.
jan 2006
Det gule er nok fra thansen af, de har det i hver til fald.
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 51 Biler: 6 Emner: 2.087 Svar: 19.819
Kølervæske-skift, Ibiza