{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Hjælp søges: Peugeot {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har godt nok lavet en tråd.

Men kommer ikke rigtigt videre..

Min Partner 1,4i , går kun på 3 cylinder.
Min mistanke ligger på cylinder 1.
Alle tændrør gnister fint.. trækker jeg ledningen af cylinder 1.. så er der ingen forskel.

heller ikke hvis jeg trækker kablet af dysen på cylinder 1.

kan det være ledningsbroen til dyserne der har et svingt på den der skal sidde på cylinder 1. ( jeg kan ikke se om der er et brud , da den er vulkaniseret. ) vedlægger lige et billed.

Det er denne her: [IMG] http://i42.tinypic.com/e0gbk8.jpg[/IMG]

Kan jeg bruge denne her.. den er fra en peugeot 306 , men jeg ved den virker, problemet er bare at den kun ha 2 ledninger til stikket , den på billed 1 har 3.

[IMG] http://i44.tinypic.com/14n2tfs.jpg[/IMG]

Håber i kan hjælpe..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges: Peugeot
  • #1   10. mar 2010 Har før oplevet at det er snavs i dyssebroen, så sætter det sig i den sidste dysse og den kan så ikke give benzin.

• Jonas R
    Jonas R Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 170
    #2   10. mar 2010 Kan partner fåes som benzin?

• #3   10. mar 2010 Start med at skifte tændrørene. Det lyder som samme historie, min Rallye lavede.. Alle tændrørene gnistede, men den gik også kun på 3 cylindre.

Så fik den lige 4 nye, og så gik der rigtig Rallye vogn over den igen smiley

• #4   10. mar 2010 alle tændrør er skiftet og dysse 1 er skiftet.. ( og den ved jeg der duer )

• #5   10. mar 2010 Okay, går ud fra at du har set at den gnister fint, når den ikke er sat i topstykket. Kan du se om tændrøret evt bliver mørkere når den har været startet, eller om der ingen forskel er? Her tænker jeg på at den ingen benzin sprøjter i kammeret..

Mht. ledningen, så tvivler jeg på at du kan bruge den fra 306`eren, men ved det ikke!

• #6   10. mar 2010 den gnister fint , derfor er min mistanke lagt på den ledningsbro.. ØV at jeg ikke kan bruge den 306 bro..

• #7   10. mar 2010 Kør da til en hugger og hent en! De har i dynger af sådan noget skidt smiley

• #8   10. mar 2010 Nu bor jeg ikke lige op af en ophugger.. mener også det ville være dumt at købe sådan en fætter , hvis det nu ikke er den..

Men kan ikke regne ud hvorfor det ikke skulle være den..
    smiley

• Henrik D
    Henrik D Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 7
    #9   13. mar 2010 Jeg er sikker på at det er indsprøjtningsdysen på cyl 4 der ikke virker, du siger du har problemer på cyl 1....på franske biler er cyl 4 ved t.rem siden og det er garanteret der du har problemet....altså cyl 4 ved t.rem siden...du kan ohme dysen ud den skal ligge mellem 12 0g 15 ohm for at den er iorden.. skift dysen og den køre igen

Kommentér på:
Hjælp søges: Peugeot

Annonce