{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.642 visninger | Oprettet:

Johnny H
Johnny H
Tilmeldt:
18. mar 2010
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 26

Skoda Superb sidevindsfølsom {{forumTopicSubject}}

Hej

Har en Superb greenline, købt brugt nov 2009 og fik indenfor en uge monteret vinterdæk, Bridgestone LM30

Bilen er utoligt sidevindsfølsom, man skal korigere på rattet konstant.

Spørgsmål, oplever i andre superb ejere noget lign, eller er det måske dækkene som ellers var dyre nok noget skod.
Bilen er jo fabriks sænket (greenline) men det skuller det vel ikke blive dårligere af.

Er meget i tvivl om hvad det kan være

Lad høre jeres erfaringer

mvh haug


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Superb sidevindsfølsom
  • #1   18. mar 2010 Greenline modellen skulle faktisk være bedre end den alm., så det undrer mig da?

    Prøv at få den kontrolleret mht sporing.

    Hvilke dæk er det? str? og dæktryk?


  • #2   18. mar 2010 Lyder til en sporing, ja.
    Min far har en 170 TDI CR DSG, den ligger godt på vejen. Den havde bare nogle problemer i starten, lød som om den raspede dæk og konstant hoppede ved højre forhjul. Rigtig ubehageligt at høre på på nylagt asfalt. Det var nogle afstandsklodser i højre støddæmper som de havde glemt at fjerne. Rimelig uprofessionelt, men nu er det blevet meget meget bedre (omend jeg ikke er helt tilfreds, men den gamle kan ikke høre det)


  • Johnny H
    Johnny H Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 26
    #3   22. mar 2010 Hej igen

    som i nævner vil en sporing sikkert være sagen. det var også min tanke og har fået det gjort, det hjalp bare ikke.

    Dækstr. 205/55-16 (standard) Brigdestone LM30 vinterdæk.

    Dæktryk forsøgt hævet/sænket

    Afstandsklodser ??? er det noget jeg selv kan checke, skal have mine 19" alu på her en af dagene

    haug


  • #4   25. mar 2010 prøv med dine sommer alu.. men sikkert sporingen der vil gøre en verden til forskel!

Kommentér på:
Skoda Superb sidevindsfølsom

Annonce