{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

K J
K J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Giver selv gas. {{forumTopicSubject}}

Hej BG,
Har lige købt mig en Golf 4, fra 2001.
håber i kan hjælpe mig lidt her smiley
Den har det med ''selv og give gas'' altså ikk meget men jeg kan f.eks køre i ''tomgang'' i 5 gear. men den gør det kun engang i mellem også stopper den. jeg kan os i 3-4 gear. og når jeg holder stille kan det os finde på at gøre det. håber i forstår hvad jeg mener, ved ikk om det måske er støv på føleren eller sådan noget. (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giver selv gas.
  • Kenneth s
    Kenneth s Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 223
    #1   22. mar 2010 Sikker på det ikke er en toyota du har? hahah ej spøg til side.

Det lyder da ret lumsk at den kan finde på det. Min mutters fiesta fra 97 gjorde det her i vinter. Det var så bare snavs der forhindrede den i at slippe gassen helt heh. Grim fornemmelse da man lånte den på motorvejen. Kobler ud og så omdr-tælleren brager næsten op i det røde felt heh når man er på vej op fra motorvejen føj o,O

• K J
    K J Tilmeldt:
    mar 2010

#2   22. mar 2010 Hehe okay, jamen jeg har ikk haft den så længe, og nej ikke en toyota. men den går ikk op i det røde felt, det er meget lidt den gør det, men det er lidt irriterende og køre med, ved ikk om det er fordi det måske er en diesel at den gør det. jeg har slet ikk forstand på det. smiley

• #3   22. mar 2010 What´s up Michael Knight ? Du må lige ha snakket Kit på plads smiley

• K J
    K J Tilmeldt:
    mar 2010

#4   22. mar 2010 hvad har det med mit spørgsmål og gøre ? kan du ikk skrive til dine venner et andet sted smiley tak

• #5   22. mar 2010 Lool

• K J
    K J Tilmeldt:
    mar 2010

#6   22. mar 2010 okay, og jeg som troede det kun var piger som var slemme til og være provokerende og intet fattende, men drenge er åbenbart lige så barnlige. smiley

• Kenneth s
    Kenneth s Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 223
    #7   22. mar 2010 Vi kan være rigtige barnlige herinde hehe

Nåh men jeg har desværre ikke noget svar på det. men prøv at spørge på et Verdamt Wagen værksted. Eller den lokale mekaniker, ellers må du vidst selv ud og støve af i motorrummet og håbe på det bare snavs et sted nær speederkablet.

Kommentér på:
Giver selv gas.

Annonce