{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

hjælp til opretning af bule {{forumTopicSubject}}

Hej

Har en bule midt i min motorhjelm der ikke er så stor, har prøvet diverse teknikker med at varme metallet og køle ned.

mangler lige det sidste, og her vil jeg prøve at bruge den traditionelle metode med karroseri hammer og modhold(en lille pose sand)

Da jeg ikke har prøvet dette før, kunne jeg godt bruge et råd til hvor meget jeg skal slå, og hvor hårdt.....hvis det ellers er muligt at forklare??

Vh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til opretning af bule
  • #1   13. apr 2010 hjelmen skal omlakeres så jeg behøver ikke være forsigtig smiley

• #2   13. apr 2010 Nu ved jeg ikke hvordan du har varmet, men du skal kun varme et lille stykke op, og fjerne flammen med det samme igen, så du ikke varmer resten af pladen særlig meget op..

Hvis du skal forsøge dig med hammer og modhold, skal du IKKE!!! holde modholdet lige bag ved hvor du slår, så strækker du plader, altså den modsatte effekt.. Jeg har et andet trick i ærmet, hvis opvarmningen ikke virker, men det kræver en panserfil..

• #3   13. apr 2010 har gjort som du beskriver med varmen. det er blevet bedre, men ikke helt væk.....det er dog svært at varme kun bulen op, da varmen jo forplanter sig.....bruger en lille gasbrænder til formålet.

hvis modholdet er sand og ikke metal, burde man ikke strække pladen....men uden at være sikker. sand svarer ikke igen ligesom metal

men men.....stadig en bule som der skal væk.....du havde et andet trick???

Vh,

Kommentér på:
hjælp til opretning af bule

Annonce