{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Nichlas P
Nichlas P
Tilmeldt:
12. mar 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Magicar Problem {{forumTopicSubject}}

hey, jeg har dette magicar system installeret på min golf, den er med fjernstart osv, men mit problem er nu at nå jeg trykker på første knap som er centrallåsen så sker der ingen ting, andet end signal ikonet bare blinker ? det eneste den viser på skærmen er bare kl, og selve bilen. nogle der ved hvorfor ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magicar Problem
  • #1   25. apr 2010 Har du "parret" fjernbetjeningen med alarmen? Altså har det haft virket før?

  • Nichlas P
    Nichlas P Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   25. apr 2010 ja ja det har virket helt fint, både fjernstart og alarmen og centrallåsen os, men nu kan den faktisk ingen ting, smiley

  • #3   25. apr 2010 Regere bil på noget når du trykke på fjernbetjening


  • #4   25. apr 2010 Prøv at kode fjernbetjening igen til bilen

  • Nichlas P
    Nichlas P Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #5   25. apr 2010 nej, det er som om at fjernbetjeningen og bilen ikke snakker sammen, det eneste fjernbetjeningen kan er nå jeg trykker 2 hurtige gange på 3.knap så kommer der lys i skærmen, og hvis jeg trykker 2 hurtige gange på 4. knap så kommer det er parkerings afstand frem, men der viser den bare "Fail"

  • #6   25. apr 2010 Kan du "page" din remote? Altså ved at slå på knock-sensoren, kan du så få en besked i din remote?
    Jeg har én gang oplevet at selve antenne-modulet i en Magicar alarm stod af, og derfor hverken kunne sende eller modtage.
    Ellers kan det også være selve remoten der er gået i stykker. Har du den lille hvide remote til systemet? Virker den?


  • Nichlas P
    Nichlas P Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   25. apr 2010 det ved jeg ikke engang hvordan man gør, det følte med installeret i bilen da jeg fik den

  • Nichlas P
    Nichlas P Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   25. apr 2010 jeg var inde og prøve at pille lidt ved både sensoren i bilen osv, og nå jeg rørte sensoren blinkede den, altså den som sad i bilen, men fjernbetjeningen reagerede ikke på det ? og nej desværre fik kun den ene fjernbetjening med

  • #9   25. apr 2010 Enten er det remoten, eller også er det antennen. Hvis remoten ikke snakker sammen med alarmen mere, er det et kommunikations-problem.

    Ved ikke hvor du er fra, men du er velkommen til at komme forbi Roskilde, hvis du vil have testet med en anden remote. Har en del forskelligt Magicar tilbehørm inkl remotes til de forskellige serier...


  • Nichlas P
    Nichlas P Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   25. apr 2010 jeg kommer faktisk fra hvalsø, lige ved siden af roskilde næsten smiley

  • #11   25. apr 2010 Du er velkommen forbi så...Det er hurtigt at finde problemet....

  • Nichlas P
    Nichlas P Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #12   25. apr 2010 okey, jamen hvad dag ville passe dig bedst. og hvad skal du ha for det smiley ?

Kommentér på:
Magicar Problem

Annonce