{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.858 visninger | Oprettet:

Sikring til Styreboks springer {{forumTopicSubject}}

Hej sg.

- Nu skal i høre, i mandags fik jeg pludselig motorstop i min audi a3 1.8t, og bilen ville ikke starte igen, starter og det hele virkede fint uden nogen form for mislyde eller noget, bilen døde bare, så smed jeg bilen på værksted, det endte så med efter at du havde haft den i halvanden time, at det var en sikring til styreboksen der var sprunget, så da de satte en ny i startede bilen igen,

- så blev det onsdag, altså i går, og jeg kom kørende og igen døde bilen, så jeg smed self bilen over til mekanikkeren igen, der sagde han så at det var sikringen der var sprunget igen, og han sagde at det var "alt" det ekstra gøjl jeg havde koblet på klemme 15 osv .. dvs at jeg havde koblet min turbo timer til den og mit turbomanometer, han sagde at det var det ellers var det mit anlæg der gjorde så lortet smeltede, nu har jeg så pillet det hele fra .. og ja den gør det så stadig, så kom mekanikkeren så bare jamen så sætter vi da bare en større sikring i???? han gik så fra en 15 amp sikring til en 30 amp ... det synes jeg nu ikke var særlig smart ... og så spænger sikringen alligevel til styreboksen ...

- Nogen der har nogen Idé eller andelse om hvad mit problem kunne være .. efter besøg på værksted --- uden HELD ....

Mvh Tyrael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikring til Styreboks springer
  • #1   6. maj 2010 hvis den springer en 30 amp sikring også kan det mere lyde som om du har en overgang til stel. tjek om alle dine ledninger er ordentlig isoleret ( alle dem hvor du har efter monteret noget)

det kan også være en ledning der sidder i klemme et sted. har du et lednings diagram så du kan se hvad der mere sidder på den sikring?

• #2   6. maj 2010 Fandt så lige ud af at den sikring er både til styreboksen og til tændingen, hvis man går ud fra lednings diagrammet... men som sagt det som også sker når sikringen springer, er at den også tager alt strømmen fra tændingen af, og det er jo så derfor den ikke kan starte.

• karsten c
    karsten c Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 6
    #3   6. maj 2010 hej
    har selv haft en audi a4, der også sprang sikring,ingen kunne finde det,problen
    i benzintanken to ledninger til pumpen var isolering defekt, og de rørte ved hinanden i perioder,sprang sikring
    fra 95000 km til 230000 tre binzinpumper ,et ukendt antal følere ,styrtøj,
    brugt på den lortespand 85000kr, betalt 10000 for et problem i kerteminde,der ikke blev løst, tog til polen, ti min problem var løst (defekt køler) aldrig mere audi

Kommentér på:
Sikring til Styreboks springer

Annonce