{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

Seat Toledo dørlås {{forumTopicSubject}}

Hej, har brugt aftenen på at bøvle med en Seat Toledo 1m årgang 2001.
Føredøren kan ikke åbnes og ved at skille døren ad i passagere siden, er vi kommet frem til at det er hele låse/åbne-lukke konsollen det er galt med.

Vi kan af gode grunde ikke få døresiden af i føresiden da døren jo ikke kan åbnes.

Er der nogen, evt en seat mekanikker der har kendskab til hvad man gør på et værksted?

Er løsningen feks at trække dørbeklædningen så meget ud som det kan lade sig gøre, og så "mejsle" plastik skallen rundt om låsemekanismen istykker så man med en hel del held måske kan udløse palen med en lang skruetrækker

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Toledo dørlås
  • #1   9. maj 2010 kan du ikke tage skrabe listen af og så få fat i låsen derfra med et langt stykke svejse tråd det man bruger til ilt og gas???

det er ikke helt let men kan lade sig gøre

det har jeg gjordt de gange jeg har haft en bil inde på værkstedet der har haft en defekt lås.

• #2   9. maj 2010 Tak for svar.
    Kender godt det gamle tricks, og har også brugte det på ældre biler.
    Men den går vist ikke her, d det hele er pakket ind i en stor plastik klump.

Eller har du prøvet det på præcis denne bilmodel, eller dens søskende. Golf IV osv

• #3   9. maj 2010 det var da så lidt.

nej det har jeg ikke men på mercere og bmwer og golf4´ere og ja ellers gamle biler og det har altid lykkes for mig

men det kan da næsten ikke passe at du ikk kan gøre noget der, der må være en pind eller noget du kan få fat i, det kan jo godt tage lidt tid det skidt smiley

• #4   9. maj 2010 vi skildte som sagt pasagerdøren ad som reference.
    Der er ikke noget at få fat i så vidt vi kan se.
    Men hvis du siger man kan på en golf IV så lyder det jo muligt, da de er søskende

• #5   9. maj 2010 are det kan næsten ikke passe at der ikke er en mulighed smiley

Kommentér på:
Seat Toledo dørlås

Annonce