Klima i Bmw E36 {{forumTopicSubject}}
Hey hey
Efter min Audi måtte lade livet, har jeg nu fået mig en Bmw E36.
Skal nok oprette den her inde, skal bar lige ha taget nogle ordenlige billeder når vejeret kommer:)
Men men der er bla. klima anlæg i bilen, men kan simpelt hen ikke finde ud af hvordan det virker eller omd et overhovedt virker...
Det skulle være 2 zonet, men når jeg stiller på den venstre sker der intet det er den samme luft temperatur den skyder ud uanset hvordan den står.
I højre side kan jeg dog få den til at skifte...
Når det står som 2 zonet er det ikke ment som BAG og FOR vel? Det er vel højre og venstre?
Når jeg så tager de indtag der sider ved speddometeret, der kan jeg jo selv skrue på en indstillings skala og vælge varmt eller koldt luft, men det er da i mine øjne intet med automatisk klima anlæg at gøre, hvis man selv skal side og justere op og ned:)
Derud over skulle man tro der var en sensor som kunne måle temp i bilen, for at den skulle kunne justere varmen op og ned, men den eneste jeg lige kan finde sider i midter konsolen, lige ved siden af skærmen til styringen af klima anlæget.... Hvordan kan den, ud fra den ene sensor i midten justere temp forskelle i højre og vestre (Hvis det selv er højre venstre der menes)
Håber i forstod en smugle af mit indlæg, er en skovl til at forklare mig i nogle siturationer;)
Link så man kan se hvordan kontrol panelet ser ud på mit klima: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=168868
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 532
Jeg har det analoge klima anlæg i min, det virker rigtigt godt.
Evt. tjek om dit AC virker. ? den kan jo ikk give kold luft hvis den ikk virker
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 7 Emner: 79 Svar: 258
Tænker lidt kan det være et eller andet spjæld der har sat sig fast så ikke den kan justere eller om det er panelet der har en defekt eler kan det jo være en sensor som i siger at det måske er defekt så ikke den KAN måle:)
jul 2003
jul 2003
Klima i Bmw E36