{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Montering af banan, 206 gti, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har idag forsøgt at skifte til bananmanifold og resten af udstødningssystemet, men kunne ikke finde nogen måde at afmontere den std manifold og få den nye på, så manifolden måtte desværre vente til næste gang smiley

Er der en som har en løsning på hvordan man skifter denne, evt en guide? Skal den tages nedenom og ud, og hvordan får man den nye ind?

Hvad vil en pris være ved mekker?

Hilsen Olav

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af banan, 206 gti, hvordan?
  • #1   21. maj 2010 Som benjamin skriver, så løsner du forbroen og så er den til at få op nedefra, der er næsten ingen plads og mildt sagt noget lort. Så god arbjedslyst smiley

Har selv gjort det to gange

• #2   21. maj 2010 Jeps, det var også bananen jeg frygtede mest. Kunne godt mærke boltene til org manifold fra toppen af motoren, men turde ikke begynde at løsne, da jeg ikke ville kunne få bananen op, men det fik jeg så lige en forklaring på hvorfor jeg ikke kan xD Det lyder ikke nemt smiley Men tak for svaret, nu har jeg en idé om hvad der skal til smiley

Høre gerne fra andre hvis de har en anden fremgangsmåde smiley

Olav

• #3   21. maj 2010 Der er nemlig ikke meget plads at gøre med xD Men forbroen siger du jeg skal have løsnet, og så kan den med en god portion vilje komme op der? smiley

• #4   21. maj 2010 Det letteste er nedefra, eller det er i hvertfald det mindst besværlige

• #5   21. maj 2010 okay smiley Forbroen er den store plade som er under det hele ved fronten, ikke? smiley Den som man ikke kan komme til for ja, ikke? smiley

Kommentér på:
Montering af banan, 206 gti, hvordan?

Annonce