{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Forhjulsleje Polo 6n {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Har gennem det seneste stykke tid haft et problem med at der kommer en meget høj pivelyd fra højre forhjul når jeg drejer blødt mod højre. Den giver også et lille piv lige idet man begynder at bremse. Jeg har renset bremserne og tjekket caliber og skiver de fejler intet.

Så tænker så om det kan være lejet der er gået? Eller er vi inde og snakke knokkelled/drivaksel?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forhjulsleje Polo 6n
  • #1   28. maj 2010 hvis du løfter bilen op.. og drejer hjulet rundt.. skal det begynde at skure.. så er det lejet..

• #2   28. maj 2010 Kan godt være lejet der er ved at gå...Det skal jo ikke ret meget til.... men det burde du næsten kunne mærke hvis du presser stemplerne tilbage i kaliberen og monter hjul igen....
    Men tror du har fat i det rigtige med lejet..... ;-))

• #3   28. maj 2010 hedi M: er udskiftning af sådan et forhjulleje en større operation?

• #4   28. maj 2010 Nej, men hvis du ikke selv har prøvet det før så er det en større opgave...

Men du kan evt. søge herinde efter en der evt. kan hjælpe dig med det, eller vise dig det...

Jeg bor selv ved billund, og du i nordjylland så det er jo nok for langt....

Men så længe det ikke larmer helt vildt kan du jo også køre med det nogen tid, når det ikke er begyndt at rumle endnu... ;-))

Kommentér på:
Forhjulsleje Polo 6n

Annonce