Astra kører underlig. {{forumTopicSubject}}
Min Astra er begyndt at køre meget underlig. Nogen af tingene er lidt svære at forklare, men jeg prøver alligevel.
- Hvis den bliver belastet, virker det som om den går ud i et split sekund, hvorefter den kommer igen. Det er gerne op ad bakke eller hvis motoren er kold.
- Den er begyndt at ryste svagt i koblingen. Føles som om jeg kører på stålfælge uden dæk, for det er som om jeg kan mærke alle småsten på vejen.
- Den finder på at gå ud når jeg skal sætte igang fra et lyskryds, eller hvis jeg bare triller med koblingen trykket i bund.
- Når jeg kører på motorvej og holder den omkring de 130, så efter 10-15 minutter begynder tændingslampen at lyse. Kan så holde ind til siden, slukke motoren og starte igen. Så går den ud. Kan ikke finde noget i instryktionbogen om det.
- Den kan finde på at hoppe ud af 5. engang imellem og kan være svær at geare ned i 2. selvom jeg triller med max 40km/t.
Alle disse ting er noget den er begyndt med inden for de sidste ti dage. Håber der er nogen der kan hjælpe, for det er ved at gå mig rimelig meget på nerverne.
feb 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 77 Svar: 3.035
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 1.829
Fandt lige det 'kort' man får når man får skiftet olie. Det skulle have været skiftet for 1300km siden, eller senest 28/12 '05. Kan det have noget at sige?
feb 2005
Hvad da?
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 56
feb 2005
Den har dog lækket noget olie, siden jeg kiggede på den igår(?) Og har ikke haft rodet ved noget deromkring: http://peecee.dk/?id=18776
Astra kører underlig.