{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

el-ruder i golf 3?? {{forumTopicSubject}}

hej bg..

jeg har købt en gammel golf 3 fra 96 der er født med manuel rudehejs og har nu sat orig. rudehejs i fra en anden golf...
men det virker ikke helt optimalt,så måske nogle kloge hoveder kan hjælpe mig...

alle ruder virker kører fint på alle kontakter og soltag (hvilket der altid har været i bilen) kører osse som det skal...

soltag kunne køre med komfort luk før jeg begyndte men ikke nu..??

komfort luk på alle ruder virker osse når jeg låser, men når jeg låser op kører ruderne ned inden centrallåsen låser op..?? hvilket jo ikk er særlig fix...

jeg har lagt et helt nyt ledningsnet i selvfølgelig... men det giver lidt problemer ved sikringsboksen, da det ikke er helt ens der... det gamle ledningsnet jeg har pillet af har "blottet" et multistik og et stik med en ledning...
og i det nye kun stik med en ledning i...

strømstikket er bare koblet til konstant strøm og en hvid og rød/hvid er koblet tilsvarende til det gamle i samme farve fra det multistik... men fra det nye er der 2 sort/grønne og 2 gul/brune som jeg ikke ved hvor skal kobles til eller om de er nødvendige??

fra det gamle multistik sidder der en enkelt sort/grøn... skal de 2 andre samles med den??

ellers er der ingen farver der passer sammen...

og stellidninger har jeg ikke nævnt fordi at de er kørt til stel...

så håber der er en der har prøvet det samme eller bare har forstand på det skidt her...

jimmy...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
el-ruder i golf 3??

Annonce