15.438 visninger
|
Oprettet:
Fartpilot eftermontering - Peugeot 307 {{forumTopicSubject}}
Halløj forumister.
Har fået den tossede idé, at det kunne være super fedt med en fartpilot i vognen, inden den skal frem og tilbage gennem europa, her i ferien....
Jeg kunne selvfølgelig bare bede Peugeot om at klare sagen, men er slet ikke interesseret i at skulle ofre SÅ meget på det, hvis der findes alternative steder, eller garagefolk, som kan klare det samme...
Er selvfølgelig mest interesseret i en org. løsning.
Vognen der er tale om, er en årg. 2005 - 307 1,6 Hdi 110
Er der nogle, som kender til en smutvej, til at få såd'n een sat i ???
På forhånd mange tak for respons.
Mvh. Thomas Skrabak - Randers
jul 2003
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 7 Emner: 8 Svar: 538
www.peugeotforum.dk
nov 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 35
Tak for linket - har kigget på det, men har lidt svært ved at gennemskue det - og så virker det ikke til, at de har noget til 307'eren
Men tak for hjælpen ellers.
Mvh. Thomas
nov 2005
Det lyder som en super løsning. Hvis du holder til, inden for rimelig rækkevidde, springer jeg helt klart på dit tilbud.
Jeg er fra Randers - hvor skal jeg hen ???
For at finde een på et hug - kan du så svare på, om armen er den samme, i hele 307 serien ??
1000 tak for respons - Mvh. Thomas.
jul 2003
Armen burde være den samme, men prøv at slå det op på public.servicebox.peugeot.com
nov 2005
København tur-retur er lige 750km + bropenge = godt satans !!!
Jeg vil dog forsøge, at få fat i een på et hug alligevel (jeg tjekker lige dit link) - og så derpå se om jeg kan finde en kyndig mand, der kan skrue sådn noget...
Men tak for hjælpen og tilbuddet, Peter - det fik mig da sat lidt igang
Mvh. Thomas.
okt 2002
Følger: 117 Følgere: 117 Biler: 9 Emner: 41 Svar: 1.501
nov 2005
Jeg formoder, at stilken forholdvis let kan monteres på ratstammen (må være forberedt ?!) - men om ledninger / stik er klar, er måske noget andet...
Mvh. Thomas.
okt 2002
Følger: 117 Følgere: 117 Biler: 9 Emner: 41 Svar: 1.501
nov 2005
Tak for hjælp - Mvh. Thomas.
nov 2005
Thanx !!!
jul 2003
nov 2005
Det kunne da være fantastisk, med en kvik tekniker, nærmere end kbh. - Jeg er fra Randers, så jeg kører gerne hvor hen det skal være i Jylland.
Jeg skal så bare lige have fundet armen / fartpiloten. Har snakket med et par hug's idag, men uden held desværre. De snakkede noget om, at det ville være en god idé, at have reservedelsnummeret på den, 96-et eller andet, men den kan jeg sgu' ikke lige greje, andet end at spørge Peugeot - så dem ringer jeg lige til på mandag, og hører så lige i samme ombæring, hvad de vil ha' for såd'n een.
Mvh. Thomas
jun 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
Kan det passe at det eneste man skal bruge til at få fartpilot er, betjeningsarmen? (har en Peugeot 307 1.6 HDI '06)
nov 2005
Projektet blev sat i stand by, da ferieturen ikke blev til noget alligevel, men skal da stadig have sat en fartpilot i, når jeg får fat i en arm...
Og ja, efter lidt snak, frem og tilbage, lyder det til, at en arm, montering, og efterprogramering skulle være nok...
Skulle du få fat i en arm, et eller andet sted, må du da meget gerne give et praj om, hvor det lykkedes dig at opstøve een...
Mvh. Thomas.
jun 2009
Jeg skal nok sige til hvis jeg finde nogle af de org. arme et sted... med det burde da ikke være helt umuligt?
Havde du et reservedels nummer eller noget?
nov 2005
Men hvis man ringer til, eller kører forbi Peugeot's reservedelslager, og spørger pænt, skulle man vel gerne kunne få reservedelsnr. oplyst... Eller spørger til prisen, for den sags skyld - det kunne jo være at det ikke er så slemt alligevel - men hvis de skal have over en tusse, vil jeg nok satse på at finde een på et hug - dér kan man jo også bare ringe rundt, og evt. få den tilsendt mod forudbetaling, hvis nogle ligger inde med een...
God jagt - mvh. Thomas.
jul 2003
jun 2009
mar 2012
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 8
Jeg har læst alt igennem som i har skrevet her på siden ang. Fartpilot, og jeg prøvede at få sat en fartpilot arm i af min engen Peugeot mekaniker, og han prøvede at sætte computeren til og sige til bilen at armen var sat i eller sådan noget. Men da vi så kørte en tur så virkede det ikk:( og han mener nu at hvis jeg vil gå videre med det skal jeg have monteret en boks i bilen, noget der ved noget om dette, om det skal du bar med armen eller om jeg skal for at få det til at du, have en sådan boks sat i?
Jeg kører i en 307, 1.6 benzin fra 2002
jul 2003
mar 2012
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 8
jun 2007
Følger: 1 Svar: 2
Jeg ved det er lidt sent, men jeg kan programmere peugeot og Citroën modeller efter 2001 til fartpilot (og tripcomputer), jeg bor i nærheden af Billund Tlf 24240191
jun 2017
Følger: 1 Svar: 1
Fartpilot eftermontering - Peugeot 307