{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Tilslutning af kølerblæser i Golf 2 {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har lidt problemer med at få tilsluttet køleblæseren i min Golf 2 fra 88. Der er to stik-udgange fra køleren, men jeg kan kun finde det store af dem. Som det er nu, slår den ikke til selvom motoren bliver varm, så det lille stik er åbenbart ikke overflødigt som jeg ellers havde håbet på. Har fundet et ledningsdiagram men forstår ikke at tyde det smiley

Håber at nogen af jer ved lige præcis hvad jeg taler om.

På forhånd tak! smiley

Golfine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilslutning af kølerblæser i Golf 2
  • #1   17. jun 2010 som jeg lige forstår det, så har du sat stikket på selve blæseren??, hvis du følger ledningen fra det store stik og tilbage af, så er der et mindre stik på ledningerne, og den skal sidde i bunden af køleren(venstre hjørne af køleren hvis du sidder inde i bilen)

håber det er forståeligt smiley

• #2   17. jun 2010 Tak for svaret. Jeg tror jeg har forstået dig nogenlunde smiley Ja, der skal to stik i køleren; et stort og et småt. Det store er sat til, men jeg ka ik finde det lille - du siger så at det sidder på samme ledning som det store, så jeg skal faktisk bare følge den store ledning? Det prøver jeg lige om lidt så. Tak for svaret, hvis jeg altså har forstået det korrekt smiley

Ps. Altså det er det lille stik der skal i køleren jeg ikke ka finde - ikke det lille stik PÅ køleren smiley

• #3   17. jun 2010 det store stik sidder på køleBLÆSEREN, og det lille stik, skal sidde i bunden af selve køleren smiley (det lille stik skal sidde på føleren som sidder i bunden af køleren, som giver signal til bælseren/det store stik, at den skal starte) smiley

• #4   17. jun 2010 Casper, må jeg ikke få din msn? Jeg har nemlig taget nogle billeder - så kan du lige forklare nærmere. Tror jeg er nogenlunde med på hvad du mener, but still... Har bøvlet med det i en lille uge nu og er sååå træt af det smiley

• #5   17. jun 2010 Se det billede her: http://peecee.dk/upload/view/251984

Det er det lille stik som hænger løst, som jeg ikke kan finde noget at sætte til. smiley

• #6   17. jun 2010 okay, det er det stik, ja det er ikke det som jeg beskrev smiley
    hvilken motor er det??
    kan ikke lige se hver der er i stikket ved siden af(som er magen til), kan du evt afmontere det, og tage billede af begge 2??

• #7   17. jun 2010 Det er en 1.6 GTD med JR motor (dvs. den med turbo, uden IC). Kablet ved siden af er tilsluttet og er blot sat fast med en nips så det ik rasler rundt. Kan godt gå ud og pille det af - men det er ik helt magen til, det er en smule større smiley

Skal jeg bare pille kablet ud og tage et par billeder?

Kommentér på:
Tilslutning af kølerblæser i Golf 2

Annonce