{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ændre påhængsvægt?
  • #1   5. jul 2010 Det tror jeg ikke du kan. Det kommer helt an på typegodkendelsen af bilen. Og en Rover 216si er sgu en bette bil. Men smæk bremser på din trailer så må du køre med den på begge biler.

• #2   5. jul 2010 det er ikke sikkert....din rover skal ab fabrik være godkendt til at køre med 750 kg uden bremser og det er ikke alle personbiler....du må se i roverens specs om den er godkendt til det

hvis den er bestiler du et syn og giver synsstedet besked om at du vil have den vejet op til den pågældende vægt....så syner de den og sender dig en ny reg attest fra skat efter et par uger

• #3   5. jul 2010 Må du ikke godt køre med den ? , du du ikke overstiger de 500 kg ?

Det er de færreste biler der må køre med 750 kg uden bremser..

Karsten

• #4   5. jul 2010 få dig et trailer kørekort, så er det trailerens FAKTISKE vægt der tæller smiley

• #5   5. jul 2010 sælg traileren og køb en anden med bremser på

• #6   5. jul 2010 jeg har lige fået den i 30 års gave smiley
    så den bliver ikke solgt.
    VDS at hvis jeg får trailer kort, så kan jeg køre den med alle biler så længe max vægten på trailer ikke overstiger 500 ved rover?

• #7   5. jul 2010 ja hvis du får et trialerkort så må du godt køre med den

• Ole O
    Ole O Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 2
    #9   16. maj 2019 hvad bilen må køre med og hvad kørekort giver ret til er to uafhængige ting. Det med kørekort er altid de registrerede vægte, hvor i mod det der må trækkes efter bilen er faktisk vægt den pågældende dag. DVS. at bilen gerne må trække en 1000 kgs. trailer bare der ikke er læsset op til mere end det bilen må trække. Det med at overholde kørekortreglerne er en helt anden regnestykke, der opererer man kun med de registrerede vægte.
    Ole

Kommentér på:
ændre påhængsvægt?

Annonce