{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Sune G
Sune G
Tilmeldt:
8. maj 2006
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 9

Camber Vinkel Xsara {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har netop købt en Citroën Xsara st.car exklusive fra 2003. Kort efter jeg købte den opdagede jeg at vinklen på højre forhjul var modsat det venstre. På venstre forhjul er toppen af fælgen længeren inde imod skærmkassen end bunden af fælgen (hvilket den også er på begge baghjul, og som jeg vil mene er som det skal være) Men højre fælg er helt modsat, altså lægere væk fra skærmkassen i toppen end i bunden. Det er så meget at man kan se det med det blotte øje, og sætter man en vatterpas på fælgen er man ikke i tvivl. Bilen var så idag hos forhandleren for at få rettet problemet og et par andre små ting, og de skiftede højre foreste støddæmper da de sagde de kunne se den var skæv, men det har ikke ændret nogen på viklen, den er stadig gal. Nu påstår forhandleren så at den ikke er skæv selvom en hver kan se det. Mit spørgsmål er så

1. Hvad kan årsagen være til den gale vinkel

2. Vil et aut citroen værksted kunne lave en måling som evt dokumentere min påstand over for forhandlerens...?

Håber i kan hjælpe. Har desværre en mistanke om at forhandleren prøver at bilde mig noget ind fordi det sikket er en dyr/ omfattende rep det kræves for at ændre det.


På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Camber Vinkel Xsara
Kommentér på:
Camber Vinkel Xsara

Annonce