{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Motor og gear {{forumTopicSubject}}

Min motor står og drypper olie. Og har snakket med en mekaniker og han siger det er en pakning mellem motor og gear der kan være utæt. Hva ville i sige. Det er en alfa 156. Det drypper ved gear kassen og det faktisk ret meget når den er varm. Hjælp til hca i tror. Og en pris i ville skyde på. På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor og gear
  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.290
    #1   15. jul 2010 regn med 4-6 timer for gearkasse af og på og så olie og dele

  • #2   15. jul 2010 Mange tak i to. Det regner jeg også med.

  • #3   15. jul 2010 Rustet sammen? alu blok og alu gearkasse. Tvivler sgu temelig stærkt på at det er rustet sammen.

    Højst sansynligt nok bare en dårlig pakdåse ved enten krumtap eller akslen i gearkassen. Koster ik så meget. Tar bare lidt tid


  • #4   15. jul 2010 Det er motor olie som drypper. Det er bare om en kunne sige lidt mere end ham mekanikkeren. Og er det sådan man selv har mulighed for selv af skifte det.

  • #5   15. jul 2010 hvis det er motorolie, er det sikkert bare den pakdåse der skal skiftes.

    Så meget skal der jo heller ik skiftes. Af med trækakslen og et par motorophæng så maskinen kan tildes. Den skal ik helt ud jo. Af med olier og gearkasse. Skift pakdåser og samle det hele igen. Skal trækaksel pakdåserne i samme omgang, samt fris olie på gear og motor


  • #6   15. jul 2010 Motoren. Hvis du læsser hva jeg skriver, så står der:

    Af med trækakslen og et par motorophæng så maskinen kan tildes. Den skal ik helt ud jo. Af med olier og gearkasse


  • #7   15. jul 2010 NU skriver han også om det er noget man kan skifte selv, i et af indlæggende ik.

    Pakdåser og olier koster ik alverden, og hvor lang tid tar at lave????? ½-1 hel dag måske. Hvis det tar mere, så er det godt nok et langsomt værksted.

    Hvor står der noget om regning og moms?


Kommentér på:
Motor og gear

Annonce