{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Mark E
Mark E
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 16

Saxo starter ikke... {{forumTopicSubject}}

Hej.

Her til aften efter et lønvisit hos mine forældre, ville min Saxo 1,6 8v Sport Innovation 100hk ikke starte. 10 minutter før det, havde den problemer med at holde sig tændt i tomgang lige efter en start. Motoren var nogenlunde kold. Den dalede langsomt i omdrejninger og virkede evt. som den var ved at drukne, men det hjalp at give den lidt gas.. Hjemme hos mine forældre ville den så overhovedet ikk starte. Tænker lidt, at det måske kan være tændrørerne, men ved ikk?? Er ikk den store mekaniker..

Normalt plejer den også lige at sige "bzzz" på en elektronisk måde, når jeg drejer nøglen, så de fleste kontrollamper lyser. Det gør den heller ikk længere.. Derfor er jeg i tvivl om, hvad det kan være.. For det kan vel ikk have noget med tændrørerne at gøre?

Har forsøgt at google mig frem til et svar. Er stødt på nogle folk på et par engelske forums, der lyder til at have samme problem, men fatter sgu ikk så meget af det.. Det skal lige siges, at det regnede og var en smule køligt udenfor... Det snakkede de englængere lidt om, så det må have en betydning..

Håber, nogen kan hjælpe. Evt. nogen der har haft samme problem, eller en mekaniker, der kan give råd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Saxo starter ikke...
Kommentér på:
Saxo starter ikke...

Annonce