{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

El problemer efter motorskift E30 {{forumTopicSubject}}

Efter jeg har skiftet min motor fra 320 (ny model) til 323 (gammel model men med ny model tænding og top) har jeg problemer med omdrejninger, vandtemperatur, varme blæser og anlæg.... Intet af det nævnte virker.... Min ide er at der er forskel på sikrings boks eller ledningsnet, som så udgør problemet.... ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE / KENDER TIL PROBLEMET!!???!!?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El problemer efter motorskift E30
  • #1   25. jul 2010 Ledningsnettet er ikke ens på ny/gammel model

Så du skal have flytet rundt på nogle ledninger. Rimeligt nemt at gå til. Lavede et engang der fungerede i første forsøg så det er altså ikke raketvidenskab.

Men skal da lige se om ikke nok jeg kan finde de ledningsdiagrammer jeg brugte dengang

• #2   25. jul 2010 prøv at kigge på Bmwe30.dk

• #3   25. jul 2010 ok men det er den ny model ledningsnet der sidder på da det er ny model top altså med strømfordeler på knastaksel, den sidder ikke i blokken som den gamle model, forstår virkelig ikke hvad problemet er, men det er kun omdr., vand temp. og blæser der ikke virker...??? HJÆLP!!!! Har kigget på bmwe30.dk og oprettet et forum der også... men tak for hjælpen indtil videre

Kommentér på:
El problemer efter motorskift E30

Annonce