{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.771 visninger | Oprettet:

Polo 6n dør i regnvejr.. {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Min polo har døjer lidt med og kører når det regner, den er meget svær og starte hvis der har regnet, når den så endelig kommer i gang og jeg har kørt lidt dør den bare som om der er noget elektronik der for vand, der er masser af strøm på bilen, men hvis jeg så venter et par timer kommer den igang igen. Har så været nede under bilen og kigge og kan se det skjold under motoren mangler. Kan dette skyldes det? eller er der andre bud? Når solen skinder starter og kører den perfekt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo 6n dør i regnvejr..
  • #1   30. jul 2010 ir i tændæksel.. dårlige tændkabler fx..

  • #2   30. jul 2010 hmmm - er din tændspole oliebaseret?? Hvis den er det, så udskift den til en ikke oliebaseret... En oliebaseret tændspole fra VW har det med at blive ustabil i fugtigt vejr

    Derudover bør du også teste dine tændkabler.. Lad bilen stå i tomgang.. få fat i en forstøver (en der HAR været vindusrens i, eller sådan en man bruger til blomster), fyld den med vand og sprøjt det på tændkablerne.. Gnister den helt vildt, eller går den ligefrem ud eller ændre tomgang, så skift tændkablerne... Husk også den fra tændspole til evt. fordelerdæksel..

    Skift dem EN AD GANGEN.. det er meget vigtigt der IKKE bliver byttet rundt på dem!


  • #3   30. jul 2010 Ja der vil ikke andet for end og prøve en dag hvor solen skinder lidt mere end den gør nu...

  • #4   30. jul 2010 Fugt omkring rotor og dæksel - fjern evt den skærm der sidder omkring, samt skærm omkring tændingskablerne; har det med at holde på fugten... Og ellers bare skil det ad, og en gang fugtfjerner:) så skulle den køre igen.

Kommentér på:
Polo 6n dør i regnvejr..

Annonce