{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

TPS teori {{forumTopicSubject}}

Jeg har monteret et 1.3 rally på min saxo. Det resulterde i at når den er helt kold går den perfekt i tomgang, men triller man en kilomet er tomgangen over 2000 omdrejninger. Giver man den fuld gas hakker den, men giver du 3/4 gas kan den køre omdrejningerne helt ud.

Er rimelig sikker på det er TPS som giver andre signaler iforhold til det orginale spjæld og det kan min motorstyring self ikke forhold sig til. Hvad gør man i denne situation?

installer man en megasquirt? sætter man en ekstra modstand ind, så man kan få tps til at sende de samme signaler vied lukket og åben spjæld som orginalt? eller er den eneste løsning at køre med den motorstyring der passer til spjældet, for så må jeg jo gå tilbage til standard.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
TPS teori

Annonce