{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 320
  • #1   16. aug 2010 jeg havde en e36 fra 91 den var meget rusten bag i der hvor bagtøjet er skruet fast

• #2   16. aug 2010 okay... tak...

Har også hørt noget med nogle puder eller noget gummi ved bagtøjet....
    Kan det passe

• #3   16. aug 2010 bag tjek for rust. reservehjuls brønden under batteri. der hvor forskærmene er skruet fast i bunden og ellers bare skærmkanter

• #4   20. aug 2010 Rust i bagende. og du SKAL! ud og prøve at køre i den giver den et ordentlig klonk fra bagenden imellem gearskift så skal du ha nye bagbro's bøsninger... de går os til... ellers er det bare rust i:

Skærmkanter.
    Reservehjulskassen.
    Paneler.
    Forskærme.
    Dørbunde.
    Vanger ved bagtøj.

men men, den er ikke så slem til at rådne som en sur gammel E30... de rådner for et godt ord... men tjek det alligevel så er du på den sikre side... hvis du køber den og rust behandlingen er blevet tør, så fyld døre og skærmkanter med Hydralic olie... istedet for pava,suo,Dinitrol og alt det... det er spild af penge... har nemlig min e36 til autolaker nu og ham der maler den gav mig lige et godt trick der, med at fylde den med det istedet og så kan man jo bruge en tyk dinitrol uden på. men bare den får godt med hydralic olie inden under smiley så rådner den aldrig...

men held og lykke med kiggeriet smiley håber da den står i en ordentlig stand, så du bliver den lykkelige ejer af sådan en fantastisk vogn... smiley
    men spørg endelig hvis der er mere du vil vide om dem smiley har lavet dem til hverdag så ved da hva jeg snakker om smiley men held og lykke med det..

Mvh. Mads

• #5   20. aug 2010 Mange tak Mads

Kommentér på:
BMW 320

Annonce