{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Skrigende\skærende lyd fra A\C ?? {{forumTopicSubject}}

Hej..
Min bil havde kørt rundt længe uden en multirem, dvs den til a\c kompressoren, fik at vide jeg måtte montere en rem for at se om A\C virkede.. degt gjorde jeg så igår, og da jeg startede bilen op, larmede det helt vildt fra kompressorern.. motoren kørte fint rundt, men rem hjulet hvor jeg havde monteret den nye rem, skreg og rullede rigtig højt som om der var smidt grus i lejerne..

Det betyder vel bare at kompressor er færdig ?? smiley eller skal den ha service?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrigende\skærende lyd fra A\C ??
  • #1   4. sep 2010 ja ny kompressor på... Det er koblingen i den der er død.. Tror ikke den kan fåes løs...

  • #2   4. sep 2010 Den har nok sat sig fast hvis den har stået stile i længere tid, Du kan godt skille den ad, men jeg tror nu bare det er nemmere og billigere at skifte den ud :=)

  • #3   4. sep 2010 Du kan godt skifte den magnet kobling. men bare skift den, så har du også en helt ny.

  • #5   4. sep 2010 Tak for svar smiley Har godt ladet mig fortælle at en anden brugt eller renoveret kompressor er en halv dyr fornøjelse... men problemet er at min bil er ret sjælden og af ældre dato (honda legend coupe fre 1991) så tror ikke jeg skal regne med at få reservedele til den.. og gider ikke bruge flere aftner på at ssøge på udenlandske sider for at få et par reservedele.. så må vel søge hos vores naboer(sverige og tyskland) efter en brugt der virker??

Kommentér på:
Skrigende\skærende lyd fra A\C ??

Annonce