{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.833 visninger | Oprettet:

Henning C
Henning C
Tilmeldt:
13. dec 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 121

mazda 626 ..motor dør.. ?? {{forumTopicSubject}}

står med en mazdmazda 626 2,0 ge... opføre sig helt åndsvagt, den starter fint, og køre som drøm mens den er kold..tju-hej hvor det går... men så er det som om der sidder en nisse og knipser med fingrene, for lige så snart den når drifttemperatur er det bare slut, den dør fuldstændig når den får gas.. hoste..hakke..osv... den går fint i tomgang.. ikke noget der, vil bare ikke tage gassen.. har indtil nu skiftet tændrør..kabler..dæksel.. ja, alt det som lige er nemt og billigt.. benzinfilter ja... målt på div følere.. lader til at virke som de skal.. MAF sensor har jeg lånt fra naboens bil... ingen ændring.. nu giver jeg snart op.. nogen der har et forslag..
ps. kan blinke en kode 17 ud af den...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mazda 626 ..motor dør.. ??
  • #1   18. sep 2010 måske en tempføler som ikke står chokeren fra når den bliver varm... så får den for meget mad..

  • #2   18. sep 2010 Blinkkode 17 -
    Er lambdasonde signal ukorrekt

    Mine forslag, utæthed i indsugning, forkert benzintryk, lambdasonde defekt, indsprøjningsdyser defekt, kølevandstemperaturføler, luftmassemåler, tændrør...


  • Henning C
    Henning C Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 121
    #3   18. sep 2010 hold da op.. det var noget kun.. well, det jeg synes der er træls er at den køre perfekt mens den varmer op.. men når koldstartføler siger nu er motor varm nok, og slår fra så går den helt galt... ved ikke om en lambdasonde kan virke ok når man måler på den, men stadig give helt forkerte signaler... tænker også på tændspole.. er de kendt for at stå af på mazda generelt...

  • Henning C
    Henning C Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 121
    #4   28. nov 2010 Hejsa.. ja, det gjorde jeg, kørte til sidst til en hugger og fik en anden tændspole, det var hele enheden med fordeler og alting.. den blev skruet på.. og vupti... så kørte banditten som en drøm igen, og den køre stadig... smiley og så kostede det små 200,-
    Måske det kunne være løsningen på din bil.. ved ikke, men da væed at se nærmere på... held og lykke med det...
    Henning


  • Betina P
    Betina P Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   6. mar 2014 Har lige lavet min det var tændspolen

Kommentér på:
mazda 626 ..motor dør.. ??

Annonce