Problem med karbu polo 84. 1.1... {{forumTopicSubject}}
Hej drenge håber der en som kan hjælpe mig jeg har et kæmpe problem med min polo og jeg sku ved at løbe tør for idéer...
Det startede med efter at have haft en vandscooter efter den at den bare ligepluslig døde, næsten som om den løb tør for benzin... Så kunne man så pumpe 10x på gassen og så lige starte den 1 gang så døde den igen og så en gang mere så kunne man køre 20 km igen... Men det bliver værre og værre og nu jeg nede på 20 meter og så dør den...!
Jeg tjekkede benzin filter og det blev ikke fyldt helt, så jeg erstattet med et rør indtil fejler var udbedret, men det hjalp ikke!
Jeg skildte karburatoren ad, rensede alle dyser, hjalp ikke
Jeg tjekkede gummi pakningen mellem indsug og karbu, den er så lidt utæt, har jeg konstateret ved at sprøjte bremserens på omkring den og der ændre den tomgang. den har jeg så skiftet, 500kr, av, hjalp heller ikke
Der sker ændringer i ved alle vakuum slanger enten når piller dem af eller klemmer dem...
Så der en ledning som styre noget tomgang på den(den dør når jeg piller den af ihvertfald) den syntes også at virke fint, den har jeg så mistænkt for at være problemet da jeg i første omgang prøvede at pille den af og på og så kørte bilen igen lige efter.... uden at skulle pumpe gassen eller noget... Kan høre den klikker inden inde i karburatoren når jeg tar den af og på mens der tænding på! men har så prøvet at give den direkte plus konstant, stadig samme problem...
Har tjekket den mekaniske benzin pumpe, og den virker også perfekt...
Har i nogen bud/idéer den driver mig til vanvid, jeg missed job 3 dage i den her uge og hvis ikke jeg står der mandag er jeg foruden så please.. HELP ME!
Jeg har mig en tvivl om det måske kan være den der lille "tank" der styre hvornår der skal løbe benz retur, men den virker altså også umiddelbart fint...
Hvis der nogen som har en funktionel pierburg 2e karburator liggende på sjælland så kontakt mig venligst... 50504784
maj 2008
Følger: 151 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 11 Svar: 505
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 5 Emner: 147 Svar: 892
maj 2008
Følger: 151 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 11 Svar: 505
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 5 Emner: 147 Svar: 892
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 214
maj 2008
Følger: 151 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 11 Svar: 505
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 214
nov 2006
Følger: 34 Følgere: 34 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 578
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 5 Emner: 147 Svar: 892
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 5 Emner: 147 Svar: 892
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 214
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 225 Svar: 1.859
Jeg har prøvet på en gammel 1.3'er polo med den old gamle tænding med platiner (den har du selvfølgelig skiftet hvis du har en) At stikket der går gennem tændingshuset til platineren lige kunne røre ved platineren inden i...
Hold kæft det brugte jeg lang tid på at finde ud af den gang... helt tilfældigt at jeg kom til at rykke i stikket og så gik den fint
Det var fuldstændigt tilfældigt om den kunne køre eller ej og på hvilke tidspunkter med den fejl :S
Problem med karbu polo 84. 1.1...