{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

at eftermontere et benzinfyr ? golf 2 {{forumTopicSubject}}

heysan alle brødre og brødinder inden for auto verdenen.

har sidder og kikket lidt på og hente en smadret golf 3 i sverige eller tyskland og så bruge nogle dimser fra den smiley

men kunne jo godt tænke mig benzinfyr i min G2 . men er der nogen som har prøvet at eftermontere sådan et ?

jeg tænker mere på ledninger og slanger osv ?

evt en som ligger inde med et billede af et benzin fyr fra G3 ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at eftermontere et benzinfyr ? golf 2
  • #1   18. sep 2010 Ulemper ved et bensinfyr: Den giver godt nok varme til kabinen, den kan tidsindstilles er lidt for dyr i brug hvad med en elkoger istedet for for et bensinfyr varmer ikke motoren op det gør en "dyppekoger" en elvarmer giver også varme ind i bilen jeg har selv haft Bensinfyr men blev træt af den da der skal køre en bensinpumpe til at trække bensinen frem og dette bruger strøm samt den blæser der skal blæse varmen ind i kabeinen også bruger strøm uden at give noget tilbage og når det er vinter har man altid brug for lidt mere go fra batteriet til at starte en kold motor, derimod kan en elvarmer kombineres med en oplader der kan oplade dit batteri

• #2   18. sep 2010 Er ikke helt enig.. har haft olie/benzin fyr, og det koster ikke ret meget i forbrug, det varmer både motor og kabine, ja der er timer og det er møg praktisk...

En dypkoger er ikke smart, den kræver en stikkontakt og kabel, dvs du skal rende og trække kabel hvis du er væk fra hjemmet. en anden ulempe er at den varmer kun et sted i motoren og cirkulere ikke vandet mens den varmer....! og bruger strøm a h til...!

Er helt klart tilhænger af

Kommentér på:
at eftermontere et benzinfyr ? golf 2

Annonce