{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.583 visninger | Oprettet:

volvo s40 {{forumTopicSubject}}

Hej

Vil høre om nogen af jer er bekendt med en lyd fra motor ( tandremssiden ), især når den står i tomgang?

Lyden er lidt svær at forklare men den kommer og går med et halvt sekund imellem og er der hele tiden.

Jeg tror selv det er knastforstilleren der står og brummer lidt.

Kan jeg hace ret i det?

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  volvo s40
  • #1   4. okt 2010 Den skal have nyt VVT hjul (Knastforstillerhjul), og en ny pakning med filter til VVT ventilen smiley

• #2   4. okt 2010 super tak René Ø. Der sidder også en særskilt knastforstiller, mon også den skal udskiftes?

Er det noget bæ at rode med?

• #3   4. okt 2010 Det kommer helt an på dine evner. Du skal jo gerne have specialværktøjet og så have styr på at remmen kommer til at sidde rigtigt igen.
    Så hvis du ikke er sikker på, at du har styr på det, vil jeg råde dig til at lade være med at pille ved det. Det kan være lidt specielt at rode med.

• #4   4. okt 2010 Evnerne fejler ikke noget :)) Jeg har skiftet tandrem på sådan en model før men dog uden specielværktøj. Det var mere om det her vvt hjul kan volde problemer?

• #5   4. okt 2010 Det kan det godt. Men det kan jo sagtens være du kan det. Men god ide er at lige få præcist afvide hvordan det skal gøres. Har skiftet et par stykker på dem.

• #6   4. okt 2010 er der noget jeg skal være særlig opmærksom på?

overvejer også at købe specielværktøjet til at låse knasterne.

Kommentér på:
volvo s40

Annonce