{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Mazda B6 Motor"blok" {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg tænker om der er nogen der ved om der er undersmøring af stempler på en alm B6 motor eller om det bare er på B6T motoren

Jeg er mega trist selvom jeg endelig har fået ordnet min krumptap.

Historie: For ca 1½ år siden afleverede jeg min blok og kruptap hos xXx. Hvor blokken skulle bores op til mine ny indkøbte stempler, og kruptappen skulle slibes til .25 overstørrelse.
Efter 3 uger ringede "Ejer af firmaet" og sagde at min blok var færdig men han ikke havde haft tid til at slibe krumptappen. Jeg hentede blokken, betalte og satte den i mit ny indkøbte motorstativ og malede den, herefter lagde jeg en klud over og sådan har den stået siden.
Der gik så 5 mdr med jævne opringninger til firmaet, hvor den ene dårlige undskyldning overlappede den anden. Til sidst fik jeg nok og kørte derud, og tog krumptappen med hjem stadig defekt.
Derefter kom der lidt finanskrise, så projektet har stået lidt standby.
Nu har jeg her til aften så fået min nyslebne krumptap hjem med overstr. lejrer og hele molivitten og vil sætte den i, OG opdager til skræk at fjolset fra xXx har banket hul i blokken indvendigt (Link: http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=69834 ) ved bundsmørings niplen på cylender 1.
Nu kan jeg jo så ligge 2 og 2 sammen, at det jo selvfølgelig er derfor han ikke har "haft lyst" til at aflevere krumptappen færdig da jeg jo så ville opdage det han havde ødelagt.
Suk en nederen oplevelse og jeg har jo ingen mulighed for at få erstattet det da det blev lavet "orange"

Andet end jeg selvfølgelig ringer til pågældende firma imorgen og tager en snak med ejeren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda B6 Motor"blok"
Kommentér på:
Mazda B6 Motor"blok"

Annonce