3.971 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 206 problemer {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Peugeot 206 1,6 xs fra 1999.
Problemet er når det har været koldt, eller den har stået ude i regnen, går den meget ujævnt i omdrejningerne, og det næsten ikke til at køre bilen. men når først bilen er blevet varm, er der ingen problemer, Hvad kan dette skyldes?
Et andet problem er at den til tider ryger ned og kun køre på 3 cylindre, dette sker kun når bilen har været nede og holde stille, og jeg så starter i første gear, men får den tilstrækkelig nok med omdrejninger, når den over et punkt, og så kommer den sidste cylinder med igen, hvad kan dette probelm skyldet?
Håber Der er nogle derude derude der kan hjælpe.
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 31
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 8 Svar: 121
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 3
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 3
Jeg kan se du har nøjagtig det samme problem med din Peugeot 206 som jeg har med min.. Og vil give dig ret, det er overhovedet ikke til at køre med..
Ville høre om du måske havde fundet fejlen, og måske kunne hjælpe mig lidt.. Har prøvet alt muligt og har spurgt forskellige personer..
Jeg har udskiftet min tændingskasette med en helt ny, og har skiftet tændrørene ud til NGK tændrør, og har skfitet min temp. føler og lidt lidt hjælper det..
Håber du kan Hjælpe Jonas..
Venlig hilsen
Michael Jansen
feb 2009
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 21
og Jonas O har samme problem som jer og har fundet ud af hvad det er
når en tændningsrør får lidt fugt eller vand så er den kold og har sværdt med at får den gnist den producer ,, så kan sige at der er gået en toppakning i jeres bil.. i kan tag jeres tændrør af og se på spissen om der er forandring på dem det var der på min mvh tomas
feb 2009
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 21
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 224 Svar: 605
er de til at komme i nærheden af uden lift ?? eller skal man ind under for at se på dem..
Peugeot 206 problemer