{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Faisal I
Faisal I
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 85

Corolla lys i instrument {{forumTopicSubject}}

Hej BG, er ikke så go til biler, er der nogen der ka forklare hvad ((!)) lyset betyder ?
den lyser oftere og oftere, men bilen køre normalt, ved at der er et hul i udstødningen, kan det være det ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corolla lys i instrument
  • Faisal I
    Faisal I Tilmeldt:
    aug 2010

#1   15. okt 2010 nej, det er ((P)) det er jeg 100 % sikker på

• #2   15. okt 2010 det er bremsevæskeniveau. Formentlig er det fordi dine bremseklodser er ved at være slidt ned. Men det kan også være fordi bremsesystemet er utæt. Så få det tjekket i stedet for bare at fylde mere på.

• Faisal I
    Faisal I Tilmeldt:
    aug 2010

#3   15. okt 2010 det er næsten helt nye klodser og skiver ..
    jeg tror os jeg ska ha det tjekket smiley men det er bare rart at vide hvad det er.. men det lyser os når jeg ikke bremser ?

• #4   15. okt 2010 når der er næsten nye klodser så tyder det desværre på en utæthed. Hvis der er hydraulisk kobling kan det også være der utætheden er, da det er samme beholder til både kobling og bremser. Men jeg mener at det er kabel og ikke hydraulisk på corolla.

• #5   15. okt 2010 Dennis K det er hydraulisk på corolla.

• #6   15. okt 2010 ok jeg var heller ikke sikker.

Så kan det være en utæthed i både kobling og bremsesystem.

• Faisal I
    Faisal I Tilmeldt:
    aug 2010

#7   15. okt 2010 betyder det at det koster meget at få lavet ? og er der nogen risiko ved at køre sådan ?

• #8   15. okt 2010 prøv nu bare lige at starte med at gå ud og pil låget af til bremsevæskebeholderen, og ryk lidt på filteret der sidder i toppen..

sidder den skævt eller lign. kan det aktivere lampen...

• #9   15. okt 2010 det kan koste alt fra ingenting og til flere tusinde kroner. Kommer an på hvad problemet er. Hvis der er en utæthed i bremsesystemet kan det i yderste konsekvens betyde bremsesvigt. Så det er da noget der skal kigges på snart.

Jeg havde selv et lignende problem med min mondeo engang. Det viste sig at være et trykrør til koblingen. Det tog mig 2 timer at skifte (inkl ølpause og fejlfinding) og kostede 350 kr.

• Faisal I
    Faisal I Tilmeldt:
    aug 2010

#10   15. okt 2010 oké jeg prøver lige at kiqqe på det, ellers får jeg en mekaniker til det,
    Tak for hjælpen drenge smiley

• Faisal I
    Faisal I Tilmeldt:
    aug 2010

#11   15. okt 2010 En sidste ting, når jeg bremser kommer der os en pivende lyd

Kommentér på:
Corolla lys i instrument

Annonce