{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf gti pl ell kl
  • #1   15. okt 2010 Går ud fra du mener Kr istedetfor KL... men enting hvornår er din bil fra og er det en 16v nu?

• #2   15. okt 2010 hvis du tænker hvad der er bedst HK messigt, så er der ikke den store forskel om der kommer PL eller KR sprøjt på smiley
    KR er fuld mekanisk, hvor PL er "halv" elektronisk/mekanisk, med bankesensor og lambdasonde, samt lidt andet, men begge er med mekaniske dysser, mængdefordeler osv

• #3   15. okt 2010 Går ud fra at du mener du har en ABF motor fra en golf 3 ser står, og så vil du vide hvad bil den er bedst at bygge den i. Jeg vil foreslå at du finder en med en KR motor for den har 136hk hvor en PL kun har 129hk. Men den må ligge lovligt i begge 2...

• #4   15. okt 2010 KR har 139 hk, Pl har 129 og 9A har 136 hk Pl og 9A anlæget ligner stortset hinanden hvor det mekaniske anlæg er lavet elektronisk styret udseendemessigt ligner de hinanden men de er langt fra ens med det mekaniske der sidder på Kr'en men til det du skal bruge det til kan de alle sammen bruges dog ville jeg vælge det der passer til din bil mht og det er ny eller gammel type ledningsnet du køre med er det ny type så tag Pl styringen da den er lavet i både ny og gammel type net og er det gammel type ja så er der frit slag på hva du vil have i bare være obs på ledningsnettet hvis du vælger en PL du må endelig sige til osse jeg har begge styre bokse liggende til en Pl hvis du beslutter dig for og vil have det

• #5   15. okt 2010
    Bjarke K: nu har KR 139 og PL 129hk, forskellen ligger i toppen og knasterne samt pl er med kat, indsprøjtningerne kan lave stort set samme HK

• michael f
    michael f Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 7
    #6   15. okt 2010 tak for det alle samm hjalp en hel del men hvis jeg køber en kr og tar motoren altså2.0 fra en 3 bliver det så ik et problem med kat til syn, da en kr er uden og 2.0 er med

Kommentér på:
golf gti pl ell kl

Annonce