{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  intech alarm hjælp!
  • #1   20. okt 2010 skriv til net import.dk angående den monterings vejledning. Angående følsomhed så er der så en lille boks med en lille "knap" du kan skrue på for at justere følsomheden.. (:

• #2   20. okt 2010 Der skulle meget gerne være dobbelt shock-sensor i den, dvs en skrue til trin 1, og en skrue til trin 2.

ang tid
    Hold låseknappen inde i ca 5 sek.
    Juster minutter på "lynet"
    juster timer på "lydløs"
    Og godkend med lås.

• #3   20. okt 2010 ring til net import istedet... skide flinke fyre der gerne hjælper har jeg erfaret:-)

• #4   20. okt 2010 Hej
    Jeg er den tidligere ejer af Net import
    du skal holde knap nr 1 og 3 inde på samme tid mener jeg, så kan man indstille uret.
    Har du shock sensor på ? hvis ja så kan du justere den på en skrue derpå

• #5   21. okt 2010 tak for alle indslag ;D jeg har fået uret indstillet men jeg kan stadig ikke lige fínde du af hvordan jeg skal indstille shock sensoren så den bliver mest følsom.. der er de 2 skruer deri som jeg kan dreje fra høj til lav men hvordan skal de stå for at det bliver bedst ?

• #6   21. okt 2010 tak for alle indslag ;D jeg har fået uret indstillet men jeg kan stadig ikke lige fínde du af hvordan jeg skal indstille shock sensoren så den bliver mest følsom.. der er de 2 skruer deri som jeg kan dreje fra høj til lav men hvordan skal de stå for at det bliver bedst ?

Kommentér på:
intech alarm hjælp!

Annonce