Vinduesvisker og sprinkler-dutter ik' {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg har lidt problemer med mine sprinklere til forruden, samt min vinduesvisker til bagruden, hvilket ikke er så heldigt, nu hvor vi faktisk har skiftet til vintertid
Jeg håber derfor på lidt hjælp til hvor jeg skal "angribe"
Som sagt er det sprinklerne til forruden der ikke virker - og jo der er sprinklervæske på ;).
Kan der sidde "lort" i sprinklerne, og nogen der har et tip til hvordan man renser dem?
Jeg tænker det også kan være det elektriske kredsløb til pumpen, men har ikke kunne finde nogle sikringer til nogle sprinklere? Kan det være et relæ? I så fald hvordan tjekker man det?
Sprinkleren til bagruden virker imidlertid fint, men her er det vinduesviskeren der er stået af. Igen har jeg ikke kunne finde nogle sikringer til den?
Og kan det være et relæ her også?
Eller er der noget helt femte i vejen tror I?
Håber I vil og kan hjælpe,
Mange tak på forhånd
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 179 Svar: 1.163
din vindue visker bag er der nok noget med ledning bag, tjæk ledninger i bagklappen det kan være den er knækket/kæret væk osv
aug 2008
okt 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 8
OK, lyder meget fornuftigt. Er mekonomen en repræsentativt sted at købe sådan en pumpe?
aug 2008
men være lige sikker på at du ikke kan høre din sprinkler pumpe køre, kan du ikke høre den så skal den skiftes som sagt.
men prøv evt. ftz også
aug 2008
aug 2008
men igen har du 2 pumper så er det fordi den til frontruden ikke dur mere og der for skal skiftes
håber du forstår.
okt 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 8
Mange tak for hjælpen. Jeg vil kigge på det i løbet af ugen.
Vinduesvisker og sprinkler-dutter ik'