1.024 visninger
|
Oprettet:
lade lampe {{forumTopicSubject}}
Nu skal jeg lige høre jer af, fordi jeg er ved at blive tosset... har lige monteret anlæg i min kære vw transporter fra 92... efter en kører tur med højt dunke begynder lade lampen at lyse..... slukker anlægget og kører en længere tur men nej... 12,1 volt på batteriet med motor tændt.. 5 minutter senere 11.80 volt... målte på generatoren og efter lidt rust fjernelse på møtrikken fik jeg 8v ud af min måling på generator...? PS remmen er ikke sprunget til generatoren.... hva fanden kan der være galt?
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.542
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 91 Biler: 14 Emner: 40 Svar: 92
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.542
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 91 Biler: 14 Emner: 40 Svar: 92
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 2.129
Men i linket herunder er de 3 generatorer og den ene til venstra er af nyere type, hvor de 2 andre sliiert er boch lignende generatorer, og i dem kan du skift kul....
Den generator skal lade med i hvertfalt 13 v. gerne i nærheden af 14 v. ca.
Og som du beskriver så er din generator enten færdig eller laderelæ / kul færdige.
Kan ikke lige finde laderelæ til transporter, men kan finde til en golf, men kullene er ofte de samme, men nederste ling viser kullene / laderelæ, og hvis det er en boch så er det kun to stjerneskrude så er de kiftet og så spiller det for dig igen.
Hvi det er den første type generator, så bliver det lidt mere bøvlet / dyrer..... for så er det nemmeste at skifte hele generatoren.....
http://www.thansen.dk/products.asp?c=4432211990&n=361673079
http://www.hovwdiaudi.dk/xProductCatalogue/productDetails.aspx?id=903041001&Group=18234
lade lampe