{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

hjælp til Topstykke {{forumTopicSubject}}

eg har en civic fra 94 er født med en 1.3 motor men jeg har lige fundet ud af motor blokken er en 1.5 lige som min sorte civic motor kode er D15B2 jeg har se på motorstyring den er gode nåk
det passer på 1.3 liter motor kode er D13B2 men bilen er med kaburator lige somme en almindelig civic med 1.3 liter motor

problem med min motor når den er kold så står den ved 2000 omdrejninger stirrede på til 3500 omdrejninger efter nogle tid så falder de ned på 1500 omdrejninger

problem med tomgangsregulator er en dele af motorstyring men jeg ved ikke om de vil hjælpe om sætte en ny på motorstyring så problemet bliver løst ??

Er der nogen de ved om men kan tag topstykke fra en 1.3 liter motor eller sætte på en 1.5 liter motor eller de har tag indsugningsmanifolden sam kaburator og tilpasse de på topstykk men nr på topstykk 403161030 så hvis de er nogen de har de samme nr så må de godt sin til

Hilsen kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til Topstykke
  • #1   4. nov 2010 hej det er ikke kaburator du ha på din civic, men monopoint injection.
    Jeg tror det bedste bud på at løse tomgangs problemet, er at få fat i en 1.5 motorstyring hos en hugger.

Mvh
    Kristian T. Jensen

• #2   4. nov 2010 hej
    Kristian T. Jensen
    tror ikke med kan sætte styrebokse fra 1.5 motor og sætte til en 1.3 motor styrebokse fra en 1.5 er lidt stærre en 1.3 liter motor de kan går ind på min fotoalmbume og se hvad jeg mener med kaborator
    hilsen kim

Kommentér på:
hjælp til Topstykke

Annonce