{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

svag lys golf 3 {{forumTopicSubject}}

hej bg jeg ejer sådan en golf 3 gtd.. og jeg har så en strøm måler til mit lys.. ved kort lys er der 13,1 voldt og ved lang lys er der 12,00 men hvis jeg så tager i stangen ( hvor man sætter lang og kort til) og holder den lidt ind så viser den 13.1

hvorfor bliver lyset svage når jeg ikk holder den helt op


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svag lys golf 3
  • #1   6. nov 2010 det er fordi at når stangen står normalt uden at være koblet til, så er der jo alm nærlys på, og når du så aktivere den helt er der fjern lys på, altså langt lys, men hvis du kun lige trykker på den lidt, så den ikke går i hak og aktiverer langt lys, så er der både lang og kort lys tændt på samme tid når den, hvordan skal man sige det, veksler over fra nær til fjerlys..
    og når du så har trykket den helt ind og den går i hak, så er det kun fjernlyset der er tændt...

    derfor flere volt når den står midt i mellem ikke aktiveret, nærlys & ved aktiveret fjernlys
    hvis du forstår...


  • #2   6. nov 2010 ok så det ikk fordi der er noget galt

  • #3   6. nov 2010 nej det gør mange biler, min passat gør det også, at både nær og fjernlys er aktiv hvis jeg kun lige trykker svagt på kontakten uden at aktivere den, det er lavet som overhalingslys, at du kan trykke svagt på den når du overhaler, og så aktiveres både nær og fjerlyset så der kommer mere lys fremad... smiley det er såmen ikke andet smiley

  • #4   6. nov 2010 håber det gav mening og du fik løst dit mysterie smiley

  • #5   6. nov 2010 gjorde jeg

Kommentér på:
svag lys golf 3

Annonce