{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Mont. Thor cf425 alarm {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Har haft denne alarm til at ligge i et par år nu, men aldrig fået den monteret.

Har nu tænkt på om man skal få den monteret, MEN, er det en alarm man skal holde sig fra eller er den god nok?

Og hvor meget vil i tro det vil komme til at koste at få monteret i en mazdmazda 626 fra 97 med centrallås?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mont. Thor cf425 alarm
  • #1   9. nov 2010 Evt. en der har meget forstand på det, som har lyst til at tjene en skilling ved at smide den i? bor ved Varde

  • #2   9. nov 2010 jeg havde en lignende thor alarm monteret... det var virkelig noget møg.. efter 3 mdr begyndte den på fejlmeldinger og gå af i utide.... noget rigtigt skrammel... jeg ville finde en anden....

  • #3   9. nov 2010 skal så lige siges at de blev solgt inde på www.macca.dk for ca 200 kr pr stk (og de var med fjernstart)

  • #4   9. nov 2010 Okay. dette er også med fjernstart. lyder da ikke godt. nu var det også bare en jeg fik af svigerfar, så har ikke givet noget for den

  • #5   14. nov 2010 Min Thor alarm fungere 100 %. Det tager rigtig lang tid og montere den fordi det diagram der følger med ikke kan bruges til en skid. (Næsten)

    De folk der har problemer med dem, er fordi der ikke har monteret dem rigtig.. Jeg har flere kammerater der har haft store problemer med dem, men det viste sig sjovt nok at de ikke havde monteret dem rigtig..
    Jeg har brugt rigtig mange aftner på og montere den pga det diagram. Jeg arbejder på at lave et ordenligt diagram til en Thor alarm uden fjernstart.


  • #6   15. nov 2010 Det er nu mest pga. fjernstart at jeg vil have det i bilen for ikk at skulle ud i en kold bil her når det bliver køligere,

    Men hvis jeg får et ordentligt værksted til at smide det i, så må det vel også blive gjort rigtigt, og hvis ikke, så må de vel rette de fejl gratis, som måtte komme? eller hva?


  • #7   15. nov 2010 det er ikke mange værksteder/autoelektrikkere der vil montere alarmer i den billige/dårlige ende.. de ved nemlig at der stort set altid kommer problemer med det og derfor vil de ikke røre dem... men du kan selvfølgelig være heldig...

    ellers så find en sælger som også monterer..


Kommentér på:
Mont. Thor cf425 alarm

Annonce