{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Bmw el-problemer!! {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Det kunne være herre fedt hvis jeg kunne få noget hjælpe til mig bmw e36 318i fra 1994. her er historien.

jeg fik, bilen hjem og så at den havde smadret lygte glas på den ene side af venstre lygte. (Der virkede alt lyste i begge baglygter)

Så jeg gik ind på http://www.schmiedmann.dk/. og fandt mig et bare ny/brugte baglygter. men de her baglygter ligner ikke de samme som jeg havde på. de her har ledninger istedet for sådan (pære-pinde) .
Men ihvert fald. så havde jeg sat de nye baglygter på. men kiggede ikke om lyset virkede(om'mer).

så nogle dage efter her. fik jeg at vide at mit bremselys ikke virkede. og at den lyser i forskellige dele af lygten( den burde jo lyse i de 2 midterste posistions lygter. men den her er på den ene i midten og den anden tænder istedet for der hvor tågelyset sidder på baglygten.
så jeg pillede begge lygter af. kiggede lidt på hvordan ledningerne sad fast omme i stikket. og nogle sad ikke ordenligt fast. og så skubbede jeg dem ind igen med en skrue trækker. og nu virker bremselyster stadig ikke og positions lyset virker ikke i venstrebaglygter men det virker i den højre. alle de andre lygter (blink tåge og bak) virker helt fint. men bare ikke noget andet ....jeg har så været ude i sikring's boxen i motorrummet og skiftet hver eneste sikring. men ikke de der boxe(sikringer) og det ser ikke ud til at der er nogle pære der er sprunget.?
jeg har virkelig brug for noget hjælp her. hvis der er en bmw mekaniker som kan hjælpe mig eller bare andre der måske kender til sådan problemer ville det hjælpe rigtig meget.

findes der andre sikring'boxe i bilen end den som sidder i motorrummet.

Håber virkeligt at nogle kan komme med et råd eller en der kunne tage en kigger på min bil?.

mange tak for jeres tid på min historie. håber på noget hjælpe snarest smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw el-problemer!!
Kommentér på:
Bmw el-problemer!!

Annonce