{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nøgle sidder fast!!!
  • #1   20. nov 2010 altså hvis du på ingen måde kan få den drejet tilbage, må du sætte bilen i 5 gear , og slippe koblingen så du kvæler den i gear og derefter pille den ene batteripol fra, så er den da slukket.

spørgsmålet er så om du kan starte den igen, for hvis du heller ikke kan dreje nøgken over på start ?

men det kunne da være en løsning til du kan komme på værksted mandag

• stefan r
    stefan r Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #2   20. nov 2010 jeg har fået bilen til at gå ud. netop ved at koble den ud. men kan på ingen måde starte den igen, da nøglen sidder urokkelig fast, og ikke kan drejes hverken frem eller tilbage. hjælp!!!!

• #3   20. nov 2010 hvis der stadig er tænding på kan den jo skubbes igang.

men det er jo unødvendigt at spørge om du har vrikket rattet fra side til side samtidig med at du roder rundt med nøglen i "cirkler" i låsen ?

• #4   20. nov 2010 Der skal nok en ny tændingslås til.... Citroen, ægte fransk køreglæde

• stefan r
    stefan r Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #5   20. nov 2010 Lassp tak for dit meget behjælpelige svar.. den mulighed havde jeg ikke tænkt på... eller... håbede måske at der var nogen herinde som havde prøvet det samme og fået løst problemet?

• #6   20. nov 2010 surt show...

• #7   20. nov 2010 havde sammeproblem med en xsara, og det er tændingslåsen der er slidt op...

dog gom mit snigende ovor jeg kunne "lege" lidt med nøglen og så virkede det, men det blev værre med tiden og til sidst i dit problem.. smiley

så ny tændingslås på.. smiley

Kommentér på:
nøgle sidder fast!!!

Annonce