{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

TDi, opstarts problem i frost? {{forumTopicSubject}}

er ny inden for diesel verden. og min audi tdi har lidt små problemer med og starter når det er første gangs start i det kolde vejr.
altså den starter. men det kan godt tage lidt tid. glødelampen lyser længe inden den slukker. og den er lidt langsom om og hoste sig i gang..

hva kan det være man evt skal skifte? gløderør?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDi, opstarts problem i frost?
  • #1   27. nov 2010 ja nye gløderør det kan du nemt selv klare

• #2   27. nov 2010 Kunne godt lyde som gløderør.. Caravellen vi har som taxa forvarmer i max 20 sek og det er når vi er under 20 minus

Vag TDIer lyder dog ret voldsom når de startes i frost.. Kan godt lyde som om at motoren er ved at brække sig de første 30 sek

En 220V motorvarmr til sådan en koster iøvrigt omkring 7-800kr også slipper man for koldstarter ..... Ganske nem at montere

• #3   27. nov 2010 jeg har 22o v motorvarmer på den. desvære bare inden mulighed for tilslutning da jeg bor i lejlighed.....

men er det kun gløderørne der kan være galt . og ville det hjæpe og skifte dem? så den starter lidt mere som hvis det ik var frost. hvis det overhoved er muligt? eller skla den bare gøre og lyde sådan

• #4   27. nov 2010 Somsagt en vag diesel lyder spøjs de første 30 sek ca .. Men den burde ikke skulle forvarme så længe ..

Gløderør plejer ikk at være så dyre igen og det kan betale sig at købe orginalt .. De der thansen har de er ikke alt for gode

Jeg gav 1200 for 4 nye til terranoen hos nissan nogen lidt dyere som normalt men beregnet til koldt klima da jeg jo bor i Norge for tiden og her er ganske koldt

Den med 220v til motorvarmeren tænker jeg ikke lige på heroppe .. Der er strøm overalt stortset.. selv på jobbet har man eget stik på P pladsen

• #5   27. nov 2010 Hvor kan disse motorforvarmere anskaffes ?

• #6   27. nov 2010 jeg har en transporter tdi og den forvarmer ikke i nærheden af 20 sek... og den lyder overhovedet ikke som om "den er ved at brænde af" men nu kan jeg så heller ikke lige huske hvornår der sidst har været 20 frostgrader her hvor jeg bor...
    men hvis din biler lyder så slem ved kold start skal du da have lavet noget ved den... og gløderør er et godt sted og starte... med hensyn til selv at skifte dem så er det jo helt an på om du ved lidt om at skrue eller du ikke ved hvordan en skruetrækker skal vende i hånden smiley

• #7   27. nov 2010 Find en der forhandler DEFA de lav også motorvarmer

Kommentér på:
TDi, opstarts problem i frost?

Annonce