1.549 visninger
|
Oprettet:
TDi, opstarts problem i frost? {{forumTopicSubject}}
er ny inden for diesel verden. og min audi tdi har lidt små problemer med og starter når det er første gangs start i det kolde vejr.
altså den starter. men det kan godt tage lidt tid. glødelampen lyser længe inden den slukker. og den er lidt langsom om og hoste sig i gang..
hva kan det være man evt skal skifte? gløderør?
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 32
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
Vag TDIer lyder dog ret voldsom når de startes i frost.. Kan godt lyde som om at motoren er ved at brække sig de første 30 sek
En 220V motorvarmr til sådan en koster iøvrigt omkring 7-800kr også slipper man for koldstarter ..... Ganske nem at montere
okt 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 6 Emner: 200 Svar: 1.849
men er det kun gløderørne der kan være galt . og ville det hjæpe og skifte dem? så den starter lidt mere som hvis det ik var frost. hvis det overhoved er muligt? eller skla den bare gøre og lyde sådan
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
Gløderør plejer ikk at være så dyre igen og det kan betale sig at købe orginalt .. De der thansen har de er ikke alt for gode
Jeg gav 1200 for 4 nye til terranoen hos nissan nogen lidt dyere som normalt men beregnet til koldt klima da jeg jo bor i Norge for tiden og her er ganske koldt
Den med 220v til motorvarmeren tænker jeg ikke lige på heroppe .. Der er strøm overalt stortset.. selv på jobbet har man eget stik på P pladsen
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 2 Emner: 60 Svar: 377
nov 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 464
men hvis din biler lyder så slem ved kold start skal du da have lavet noget ved den... og gløderør er et godt sted og starte... med hensyn til selv at skifte dem så er det jo helt an på om du ved lidt om at skrue eller du ikke ved hvordan en skruetrækker skal vende i hånden
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
TDi, opstarts problem i frost?