{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Xenon "knalder" sikring {{forumTopicSubject}}

I dag opdagede jeg at der ikke var lys på bilen og opdagede at sikringen på plusledningen var sprunget, prøvede at skifte sikring men den knaldede den da jeg tændte for lyset.

Det er et bi-xenon kit på en MitsMitsubishi Lancer fra 07.

Nogle der ved hva dette kan skyldes? eller er der nogle der ved hvordan jeg kan lokalisere problemet?

har tjekket samtlige stik og der er ikke visuelt vand/fugt i disse.

Håber der er nogle venlige sjæle kan hjælpe.

Hilsen Kaspar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon "knalder" sikring
  • #3   28. nov 2010 Kan bare ikke forstå at jeg pludselig skal skifte til en sikring der er 5 amp højere, kittet har jo virket upåklageligt i ca 6mdr. og det er en 25 amp sikring der sidder i og den fuldte med kittet.

Hej Morten. Det er et uorginalt xenonkit, men søger hjælp til hva det kan være der er galt og ikke et råd om at rive lortet ud og smadre det med en hammer smiley

• #4   28. nov 2010 kortslutning et sted ?

• #6   28. nov 2010 Men er der nogle der ved hvorn jeg kan finde kortslutningen og problemet.

Morten og Chris har godt nok nogle gode forslag smiley men til ingen hjælp

• #9   28. nov 2010 Er sikringen sprunget eller "brændt"? Hvis den er brændt er der en dårlig forbindelse et sted - ergo bruger den for meget strøm/ampere.

Er den sprunget er den kortsluttet til stel et sted. Det kan være boksen som er defekt eller et stik der er gået vand i smiley

Prøv at tage den ene boks af og se om det så virker. smiley

• #10   28. nov 2010 morten d.. surt opstød?? men ja rigtig.

desuden er xenon håbløs gammeldags, det nye er jo audi dioder på din kia picanto smiley

Kommentér på:
Xenon "knalder" sikring

Annonce