{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Min B´er vil ikk starte :O {{forumTopicSubject}}

Der var intet med den igår da vi kørte, absolut intet, idag da jeg skal ned og træne vil den så bare ikke starte, det er en 2.0 s med eftermonteret sprøjt, umiddelbart vil jeg selv mene det er pumpen der er røget men jeg forstår bare ikke at der så ikke var noget med den igår, er der nogen der har prøvet noget lignende ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min B´er vil ikk starte :O
  • #1   1. dec 2010 Jo sjældent at elektriske pumper små fejler. Enten køre de eller så er de helt død.

Og alt elektroniks kan gå til.

Mål om pumpen får strøm og tag den derfra.

• #2   1. dec 2010 ville den ikke slå fra under kørsel og ikke over natten ?

• #4   1. dec 2010 Alt kan ske lige meget hvornår.

På min bror's audi 100 døde den kort efter start.

Men tjek forsyningen og tag den derfra. Det er kun gæt værk at sidde ved pc'en og finde fejl på sin bil. smiley

• #5   1. dec 2010 Det sner helt vildt her lige nu og bilen står udenfor, så laver lige lidt forhåndresearch inden jeg går ud i kulden igen.

Starteren slår fint rundt så det er ikke den der er fejl med.

• #6   1. dec 2010 Jeg kan ikke gætte hvilken bil du har, men jeg har lige skiftet min kones benzinpumpe. Hun satte bilen og da hun skulle køre en time efter, kørte starter fint, men benzinpumpe snurrede ikke. Ny på og den kørte. Har dog også prøvet at pumpe kun leverede 4 bar og ikke de 6 bar den skulle, men der kunne jeg høre at pumpe larmede mere end normalt. Alt dette oplevet på Audi 100. Mvh. Gert

• #7   1. dec 2010 Det er en Ascona B jeg har, da den er med eftermonteret sprøjt er pumpen desværre osse eftermonteret og ham klumpen der har monteret den har monteret pumpen så den først får strøm samtidigmed at starteren bliver snurret. så det er ikke sån lige til som det plejer desværre.

• #8   1. dec 2010 når nu min pumpe er sat så dumt til, kan jeg så ikke pille slangen af ved motorsiden, tjørne motoren og så set om den gav benzin fra sig ? på den måde må jeg da ku se om skidtet virker eller ej ?

• #9   1. dec 2010 Det kan du godt, men du kan ikke rigtig se om der er tryk nok på, medmindre du har en trykmåler. Men du kan da se om skidtet snurrer.

• #10   1. dec 2010 Det tænker jeg osse nemlig, ville da være et dejligt moralsk los i røven hvis den virker.

• #11   1. dec 2010 Du må ud og prøve. Jeg har lige været ude og fjern halv meter sne fra bil og skiftet kølervæske. Det sner og blæser her på sydsjælland, men med rigtigt tøj går det.

• #12   1. dec 2010 Ja præcis, det sner heldigvis kun her, men derfor er her stadig koldt.

• #14   2. dec 2010 Nej det var ikke dét, det viste sig at være irer i fordeler dækslet.

• #15   2. dec 2010 Det var da dejligt let at fixe.

Kommentér på:
Min B´er vil ikk starte :O

Annonce